Thursday, March 21, 2013

BAYANGKAN SEORANG PM YANG BACOL DAN PENAKUT HADAPI KENYATAAN!


Sudah hampir 2 minggu gambar mirip seorang pemimpin pembangkang berkelakuan yang sungguh menjijikan bermain di medan alam maya. Seperti biasa persoalan yang dilemparkan kepada lelaki yang mirip pada seseorang ini masih tidak terjawab.

Pelbagai persoalan timbul kenapa video sebegini dipertonton kepada rakyat. Adakah rakyat masih  menerima perkara terkutuk yang diperlakukan oleh seorang pemimpin ini. Semua rakyat sudah fahami dan mereka tidak mahukan seorang pemimpin sebegini rupa yang pandai bermain dengan kata-kata.

Baik dari video aksi 'atas bawah' dengan ChinaDoll hinggalah video songsang bersama kaum sejenis ini. Bila GR bersembang dengan beberapa golongan businessman mereka pelik kenapa masih ingin berdolak dalih bila ditanya. Inikah sikap seorang pemimpin yang katanya hebat dihati rakyat? Pelbagai lapisan masyarakat dah muak video seperti ini dipertontonkan kerana mereka sudah ketahui Anwar Ibrahim seorang yang bagaimana orangnya.

Dari maklumat yang GR perolehi dari ibu pejabat PKR Tropicana, video songsang ini ada hubung kaitnya dengan 'misi peribadi' Anwar Ibrahim. Untuk menutup isu yang sedang panas yakni pembabitan beliau insiden Lahad Datu, beliau mengarahkan satu isu besar yang perlu dinaikkan demi menutup mata rakyat.

Isu kecil yang baru yakni, 'U-Turn' bapa kepada Saiful yang secara tiba-tiba menyatakan pendirian beliau terhadap Anwar Ibrahim. Isu tersebut tidak berjaya dan mendatangkan hasil kerana rakyat Malaysia sudah mengerti perkara sebenar yang berlaku dan masih memihak kepada Saiful.

Sumber dalaman dari orang kanan Chegu Bard SAMM pula beritahu GR, Anwar gunakan anak muda untuk menyatakan sokongan yang tinggi terhadap beliau. Menjadi persoalan kenapa Anwar tidak mahu menjawab samada beliau individu dalam video songsang tersebut atau tidak. Sebelum video pendedahan yang dibongkarkan oleh RajaGoyang360 pada 14 Mac 2013, budak-budak pakatan haprak ini menyatakan mereka tidak kisah pemimpin mereka sebegini rupa.



Dua kenyataan yang pertamanya mereka menggunakan anak muda yang tiada masa depan mereka menyatakan sokongan terhadap Anwar Ibrahim dan keduanya PKR sendiri melambung-lambung Anwar ini layak menjadi Perdana Menteri.

Rakyat seharusnya berfikir dengan waras, bila melihat video ini sudah boleh menilai siapakah individu sebenar dalam video tersebut. Jelas ini kebodohan pakatan haprak itu sendiri yang sebenarnya mereka tidak layak untuk memimpin negara. Sengaja menimbulkan yang boleh menjatuhkan imej negara. Jika mereka hebat, tunjukkan pentadbiran yang adil dan saksama kepada rakyat kerana dari segi itu rakyat menilai bukannya dengan menabur janji dan fitnah sana sini.

Lihat video di bawah dan fikirkanlah sendiri:




GR kata: Ini semua propaganda Anwar sendiri untuk menjatuhkan Kerajaan.

No comments:

Artikel pelbagai