Wednesday, February 20, 2013

PANASS! SERAM!! FIZZ FAIRUZ BERTUNANG DENGAN ISTERI SORANG SEBAB DISIHIR!!


Seperti terkena sihir, itulah kenyataan Almy Nadia yang menggambarkan keadaan Fizz Fairuz yang tidak terurus dan bagai tidak tahu apa-apa yang berlaku. Fizz Fairuz telah bertunang dengan seorang gadis pilihan hatinya kelmarin. Tetapi yang peliknya, pertunangannya secara tiba-tiba. Dan Fizz Fairuz terkejut apabila mendapat tahu berita ini yang tunangnya ialah isteri kepada seorang usahawan.

Tunang Fizz Fairuz, Azlyn Massiela, 26 tahun GR boleh cakap memang cun. Fizz Fairuz ada menyatakan bahawa, dia tidak menyangka tunangnya itu adalah isteri orang. Dia tidak menyangka perkara ini akan berlaku dalam hidup.

Sementara itu, Almy Nadia ada menyuruh Fizz Fairuz untuk pergi berubat cara Islam kerana sejak awal lagi, Almy Nadia menyangka Fizz Faiurz terkena buatan orang. Kemusykilan ini timbul apabila melihat keadaan Fizz yang tidak terurus. Fizz juga berasa pelik, 7 tahun mengenali Almy Nadia, dia berasa sukar untuk mengikat tali pertunangan dengannya.

Sepanjang setahun mengenalinya, saya tidak pernah tahu latar belakang tempat kerja, pendidikan termasuk keluarganya. Sedar-sedar saya sudahpun bertunang dengan dia dan hanya mengenali keluarganya ketika majlis berlangsung. Kepada semua, saya mohon maaf terutama kepada Almy Nadia. Saya tertipu dan sakit sekarang. Saya turut berasa pelik kerana tujuh tahun mengenali Almy Nadia, saya sukar mengikat tali pertunangan tetapi setahun bersama wanita itu saya terus bertunang.- sumber

Nasib baik Fizz Fairuz dapat tahu sebelum kahwin. Kalau tak, lain pulak yang jadinya. Diharap Fizz Fairuz dapat pergi berubat. Almy Nadia tu jangan campak merata-rata. Tunang dengan Amy cepat-cepat. Kalau tak GR mengorat Fizz Fairuz baru tau. Hehehehe....


GR kata: Sebagai umat Islam jangan syirik pada Allah S.W.T

1 comment:

Anonymous said...

Ya Allah...benda mcm ni pun di katakan kena sihir lah buatan orang lah terkena lintasan lah.... Sampai bila orang Melayu nak maju ...tak tahu lah saya... Percaya pada kuasa Allah SWT.... FULL STOP. ( Bila sihat tak sedar diri makan kat kedai mamak sampai jam 3 pagi melantak, tapi bila dah sakit macam2, tuduh jiran buat lah kawan sepejabat iri hati lah... salah sendiri tak nak mengaku...)

Artikel pelbagai