Wednesday, December 5, 2012

PANAS: DEEPAK KANTOI! AGENDA JAHAT ANWAR FITNAH PM @NajibRazak TERBONGKAR!


"Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua" peribahasa ini cukup jelas apa saja yang Anwar buat untuk memburukkan pemimpin dan kerajaan terutama YAB Perdana Menteri tak der hasil. GR yakin Allah S.W.T sentiasa memelihara hambanya yang taat dan memikul tanggungjawab dengan amanah apatah lagi amanah yang sangat berat iaitu menjadi pemimpin negara.

Kalau kita lihat sejak dari dulu lagi ada saja isu-isu yang direka cipta oleh puak pembangkang ni untuk menjatuhkan kerajaan. Mereka juga cuba menghasut pemikiran rakyat dengan menanamkan sentiment buruk supaya rakyat membenci kepimpinan Kerajaan sekarang terutama sekali Perdana Menteri yang kita sayangi.

Isu-isu BODOH yang mereka cipta itu akhirnya kena pada batang hidung mereka sendiri. Contoh Scorpene kononnya Malaysia tak layak untuk ada kapal selam. Rasuah dan macam-macam lagi tapi akhirnya kerajaan Perancis beritahu TIADA SEBARANG PENDAKWAAN dibuat ke atas Kerajaan Malaysia terhadap isu ini.

Semakin hari Anwar sudah hilang taringnya. Populariti beliau jatuh teruk, ini kerana rakyat sudah pandai menilai yang mana kaca dan yang mana permata. Terbaru, Anwar cuba untuk menghidupkan pemikiran buruk rakyat terhadap kerajaan. Entah dari mana datang pula hero tamil yang kononnya akan menamatkan riwayat YAB Perdana Menteri. Tapi GR tengok macam Anwar yang akan tamat riwayat kesan degilnya. Macam mana tu Bang Non??

Lihat perbezaan 2 video di bawah untuk pembaca yang budiman menilai sendiri skrip yang Anwar telah aturkan :




Dari video di atas, Deepak tak mampu untuk jadi "Hero Tamil" untuk menyelamatkan Anwar dan Pakatan. Jawab soalan pun berterabur. Nah video lagi satu ni KANTOI permainan Anwar untuk attack PM DS Najib Razak dan DS Rosmah Mansor.






GR kata: Kesian tengok manusia yang educated DIPERBODOHKAN macam kambing jer dengan Anwar hanya semata-mata kerana duit. BENGONG!!

No comments:

Artikel pelbagai