Monday, August 27, 2012

PERHATIAN!! BUDAYA #LGBT YANG ANWAR BAWA SEMAKIN MENULAR!


Memang tidak dinafikan lagi bahawa banyak dalam kalangan pelajar wanita sekarang ni bangga apabila mereka tidak mempunyai dara. Perkara ini amat merisaukan banyak pihak apatah lagi ia terjadi kepada golongan pelajar IPT yang menjadi tunggak negara suatu hari nanti. Dengan itu, tertubuhlah satu kelab yang dipanggil Kelab Tiada Dara.

Dengan kelab tersebut, semua pelajar bebas melakukan seks yang dianggap halal bagi mereka. Namun, bagi sesiapa yang masih dara akan dipecat ‘keahliannya’ atau tidak layak menyertai kelab itu dan dianggap sebagai kolot atau kekampungan.

Natijahnya, seorang daripada siswi yang pernah menjadi ahli ‘kelab tiada dara’ itu kini menanggung derita kerana disahkan doktor dijangkiti virus HIV berikutan terbabit kegiatan seks bebas. Penyesalan sekarang sudah tidak berguna dan hanya taubat mampu mereka lakukan kerana ajal dan kematian sedang menanti.


GR kata: Inilah budaya yang Anwar cukup suka dan budaya harus ditentang dan semua pihak harus buka mata....Jangan tidor jer!!!

No comments:

Artikel pelbagai