Friday, July 6, 2012

PANAS: SIAPA SEBENAR YANG KANTOI? @tv3malaysia ATAU PUAK PAKATAN RAKYAT? @NajibRazak


Beberapa hari yang lepas, isteri YAB Perdana Menteri Datin Paduka Seri Rosmah Mansor telah bersiaran dalam Wanita Hari Ini di TV3. Apakah benar TV3 cuba menSABOTAJ DS Rosmah Mansor?

Jika pembaca melihat gambar ini sekali imbas apa yang keluar dikaca TV memang benar-benar terjadi yang mengatakan DS Rosmah Perdana Menteri Malaysia. Tapi kenapa bila GR tengok ada lain macam dibahagian tulisan yang tertera. Cuba lihat gambar sebenar di bawah:


Alahai pencacai Pakatan Haprak, dah tak ada keja lain ker? Si Anwar selalu cakap yang beliau ini sentiasa difitnah dan sebagainya. Sekarang ni siapa yang FITNAH siapa? Sendiri cakap diri sendiri ka wahai Pak Anwar dan pencacai-pencacai PR?

Untuk pengetahuan pembaca sekalian, inilah kerja yang pencacai PR buat. Dah tak ada kerja dan cuba untuk mengelirukan rakyat Malaysia dengan kerja-kerja JIJIK dan BODOH mereka ni. Nak kata tak ada otak semuanya pandai-pandai belaka pencaca-pencacai PR ni...tapi itulah manusia yang tidak pernah mensyukuri nikmat otak yang Allah S.W.T berikan pada mereka ini. Pembaca renung-renungkanlah pihak manakah yang benar sebenarnya...

Penjelasan lebih lanjut [KLIK DI SINI]


GR kata: Mengong jugak pencacai Pakatan Haprak ni yer, macamla rakyat Malaysia ni tak tengok rancangan WHI kat TV...Hehe hehe

No comments:

Artikel pelbagai