Wednesday, April 18, 2012

PANAS: ANWAR SUKA RIA COUNTDOWN #Bersih3 'GILER RAMAI'..!!


Malam tadi berlangsungnya countdown Bersih 3.0 di Kelab Sultan Sulaiman, Kg Baru K.Lumpur. Ini adalah siri jelajah puak Pakatan Haprak demi meraih simpati rakyat Malaysia supaya turut serta dalam aktiviti yang tak bermoral ini.

Pembaca boleh lihat gambar di atas, muka-muka yang hadir adalah muka yang biasa. Kaki kelentong pun ada, yang tak sedar diri pun ada. Matlamat mereka hanyalah satu, merosakkan pemikiran rakyat dan mempercayai mereka bahawa mereka adalah yang terbaik dari segala-galanya. Macam ni punya orang pun ada ka?? Pak Kadiaq pun gila kuasa jugak yer??


Inilah sambutan yang diberikan oleh rakyat K.Lumpur...memang ramai sangat-sangatkan. Yang hadir CUMA kurang 500 orang saja. Tak capai target yang mereka kehendaki, inilah yang bikin Anwar dan Ambiga pening kepala. Macam mana ni kata bakal himpunkan 500 ribu rakyat Malaysia untuk turut serta pada Bersih 3.0 nanti...

Ternyata rakyat Malaysia sudah pandai menilai mana yang baik dan juga buruk. Pemimpin manakah yang hanya pandai berkata-kata tapi tidak pandai kotakan janji yang diberikan. Terima kasih kepada rakyat Malaysia yang pandai menilai dan menghargai pucuk pimpinan yang memerintah negara sekarang ini, dengan pelbagai program dan bantuan yang diberikan hanyalah semata-mata untuk rakyat Malaysia.


GR kata: Pakatan Haprak hanya pandai cakap pumpang-pumpang....habuk pun tarak!!!

1 comment:

Anonymous said...

kalau tengok muka-muka orang ramai yang hadir..semuanya blur..macam tengah memikir apa yang dibuat disitu..

Artikel pelbagai