Thursday, January 19, 2012

PANAS: SIAPAKAH MANTAN MENTERI KERAJAAN SANGGUP MENIPU DEMI GILAKAN JAWATAN??


Kacang Lupakan Kulit...Inilah istilah yang boleh GR berikan pada Mantan Menteri Kerajaan iaitu Tan Sri Datuk Abdul Kadir Sheikh Fadzir. Pembaca lihatlah kenyataan beliau yang menyalak tak tentu pasal dengan kenyataan yang tidak berasas langsung dalam sebuah forum semalam.

Biasanya orang yang tiba-tiba menyalak tak tentu pasal ni boleh dikategorikan "dah tak laku", sebab itulah untuk mencapai impian beliau yang mungkin sudah "dibasuh" oleh individu tertentu yang menjanjikan sesuatu pulangan yang beliau akan dapat suatu hari nanti. Tapi janji yang diberikan kepada beliau itu hanyalah janji tinggal janji.

Pembaca lihatlah, ada yang tidak kena dengan Abdul Kadir ni sehingga beliau sanggup bercerita bohong dengan mendakwa UMNO mengamalkan rasuah dalam membeli undi dalam pilihanraya ke 12 yang lalu. Apa buktinya?? Adakah rasuah yang beliau katakan ini adalah diri beliau sendiri?? Jika benar beliau sendiri yang buka pekung di dada, maknanya sendiri yang buatlah kan???

Setahu GR, UMNO telus dalam meraih undi dalam pilihanraya. Ianya sudah terbukti sejak dulu lagi. Amalan rasuah yang difitnah pada UMNO selama ini adalah amalan sebenar Pakatan Rakyat itu sendiri dalam meraih undi. Buktinya jelas, ketika Pilihanraya Kecil Dun Gua Musang yang lepas, Nik Aziz memberi rasuah kepada rakyat orang asli di Kelantan supaya menyokong PAS dalam meraih undi kepada mereka.


Jika pembaca lihat, UMNO sebenarnya sudah terlepas dari cengkaman parasit dalam UMNO itu sendiri. Abdul Kadir sedarlah..term anda dah lepas. Buat-buatlah berehat...Anda hidup senang sehingga sekarang pun disebabkan jasa UMNO menaikkan anda sebagai pemimpin. Hentikan lah pembohongan yang tidak berasas ni....Kepada pembaca fikir-fikirkanlah!!!

Baca juga KhazanahMPM


GR kata: Pemimpin UMNO berpaling tadah meroyan lebih gila kuasa disebabkan apa yer???

No comments:

Artikel pelbagai