Sunday, October 9, 2011

BN WILAYAH PERSEKUTUAN DAH BERSEDIA???

Penerangan demi penerangan, telah dilakukan oleh UMNO/BN & parti kompenan dalam memberi penerangan kepada rakyat mengenai perkara sebenar apa yang akan dilakukan dan diperjuangkan oleh parti keramat ini terutamanya dalam usaha memenangi Pilihanraya UMUM ke13 yang dijangka bila-bila masa saja lagi...


YAB PM ketika memberikan ucapan

SKR lebih rasa bangga dan terharu, YAB Perdana Menteri tidak putus-putus berjumpa dengan rakyat setiap hari, masa dan ketika... Pagi ini, PM telah hadir dalam Majlis Penerangan Perdana anjuran BN Wilayah Persekutuan yang dipimpin oleh Tan Sri Muhyiddin Yasin selaku Pengerusi BN Wilayah Persekutuan... Seramai 8 ribu orang ahli BN WP yang telah hadir untuk mendengar Majlis Penerangan Perdana yg disampaikan sendiri oleh YAB Perdana Menteri...

Kalau kita tengok dalam Twitter kawan-kawan berusaha untuk update apa sahaja yang diucapkan oleh YAB Perdana Menteri dalam setiap program... Seperti biasa apa jua ucapan daripada YAB Perdana Menteri memberikan impak yang bermakna kepada mereka yang mendengarnya... Itulah karisma yang ada pada YAB Perdana Menteri... Sehinggakan ada kata-kata yang SKR dengar pada hari ini 'Brand nama NAJIB lebih mahal dari bran nama UMNO/BN'...hehe ;)

Kepada sesiapa sahaja yang bergelar pejuang tanahair, selamat berjuang dan pastikan matlamat perjuangan dapat dicapai... andai tidak, teruskan usaha dalam perjuangan kerana yang pastinya 'Perjuangan Belum Selesai'...

perkongsian: Antara ucapan YAB Perdana Menteri pagi tadi:


@NajibRazak: kita akan berjuang habis-habisan, insyAllah BN akan menang sekali lagi, kita mendahulukan kepentingsn rakyat..

@NajibRazak: kita jgn angkuh,jgn bongkak..Jgn TIPU rakyat..7 hari semggu buat KERJA utk Parti menang dan berkhidmat utk rakyat..

@NajibRazak: "Rakyat Didahulukan" bukan suatu sya canang bila Pilihanraya sudah dekat. Sudah lebih 2 tahun kita janji dan TUNAIKAN..

@NajibRazak : Elak definisikan diri sendiri sbg "WINABLE CANDIDATE" dan bila tak dicalonkan, khianati calon yg terpilih..


No comments:

Artikel pelbagai