Monday, March 3, 2014

MALAYSIAKINI KANTOI LAGI, MACAM NIE KATA MEDIA HEBAT! @malaysiakini @Zahid_Hamidi @NajibRazak #MSMW2014


Nampaknya Malaysiakini semakin galak untuk menegakkan benang yang basah. Macam perangai budak-budak pun ada juga bila dilihat seolah-olah macam tak pernah menang anugerah atau pun trofi. Siapakah yang bersikap profesional dalam perkara ini?

Adakah Zahid masih dilabel sebagai 'pengecut' kerana jilat balik ludahnya pada Malaysiakini? Selepas trofi yang dimenangi oleh Malaysiakini ramailah bloggers dan cyber troopers dari pakatan dan juga UMNO yang menghentam beliau.

Lebih bodoh lagi macai pakatan spin beritahu kononnya Zahid akur dan iktiraf Malaysiakini. Malah ada juga seorang bekas prebet lapok yang menyatakan hasrat yang sama. Sape yang jilat sape sekarang nie??

Korang tengok video di bawah untuk lebih kita faham sebelum mengetahui situasi sebenar:



Dah tengok video Malaysiakini nie kan...sape yang bahalul dan layak dikahakkan? Apa yang mempersoalkan kenapa Zahid yang ngada-ngada ingin hadir ke majlis tersebut bukannya Shabery Chik. GR dah jawab kenapa dalam artikel semalam. Baca DI SINI.

Lihat siapa penganjur program ini. Mereka adalah orang kuat UMNO. Adakah mereka ingin kenakan Zahid Hamidi dan masuk dalam perangkap pakatan haprak? Jawapanya korang tengok penjelasan Boss besar MSMW 2014 nie....



Pada NGO yang suka jilat pemimpin yang dia rasa bagi kenyang perut, sebelum cakap study dulu. Jangan cakap hentam kromo. Setakat memekik terlolong, panggil 'Ayahanda' apit kiri kanan...itu cara betul dan berani ker? Jadi ayahanda bukan kena ajar benda yang betul ker? Kan itu yang dicakap masa bai'ah kan??

Perasan hot la tue...ha ha ha

Jangan ingat orang tak tau apa yang korang dah buat masa zaman lepas. Ada orang yang rapat dengan kamu tengok video kamu desak PM suruh pecat Zahid pun dia tak faham apa yang kamu cakap. Cakap gagap-gagap dan tak berfakta. Tak tahu undang-undang sangat jangan hentam kromo saja yer.

Tengok penjelasan video di atas dari Boss Besar MSMW 2014. Kalau tak der otak gak boleh fikir baik pergi menyusu lagi yer. Jangan hanya pandai jadi jaguh di Facebook saja. Apa pun tak boleh!!

Untuk pengetahuan korang, Malaysiakini menang atas undian di Facebook, bukannya Zahid yang nak bagi diaorang menang. Pada media yang pro Kerajaan pula, korang kenalah fikirkan caranya. 

Dah terbukti masyarakat lebih sukakan sumber maklumat yang menipu dari Malaysiakini. Portal pro Kerajaan masih duk merangkak lagi...sampai bila tu????


GR kata: Prebet lapok dengan Malaysiakini dua-dua bangang..tak boleh percaya langsung!!

No comments:

Artikel pelbagai