Saturday, June 29, 2013

Tahniah Kelantan! Kejuaraan Berganda Piala FA 2013!

Tahniah! Tahniah! Well done...pada pasukan bola sepak Kelantan yang telah berjaya pertahankan kejuaraan Piala FA bagi tahun 2013.

Permainan pasukan bola sepak Kelantan GR lihat mereka bermain dengan begitu baik sekali. Semangat berpasukan yang tinggi membolehkan mereka berjaya menghasilkan gol pada minit ke-16 oleh Norfarhan.

Pasukan JDT terlalu mengharapkan skill dari pemain-pemain ternama. Ini bola sepak bro, bukan main gentel bola sorang-sorang. Semangat berpasukan pun kurang, masing-masing nak tunjuk handal.

Fandi Ahmad keluarkan Safee Sali terlalu awal macam penyerang Malaysia ni tak ada power, kecik hati jugak. Ramai player JDT tak gunakan peluang yang ada dengan baik, semua nak ikut kepala sendiri.

GR lihat sendiri di Stadium Bkt Jalil, pada penyokong kedua-dua pasukan korang memang best. Tak ada gaduh-gaduh, macam ini lah semangat berpasukan. Penyokong Kelantan yang bawa bendera PAS masuk stadium tu, memang tak leh nak kata apa lagi. Ikut suka hati koranglah, janji jangan berpolitik dalam stadium sudah la yer.

Rakyat Kelantan tahniah yer...korang berjaya pertahankan piala ini untuk kali ke 2. Pada pasukan JDT cuba lagi yer...jangan terlalu bergantung pada player yang ada nama tapi main tak seberapa.


GR kata: Majulah Sukan Untuk Negara

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Anonymous said...

AMPUN TUANKU
BETA BERHARAP SANGAT SUPAYA FANDI AHMAD TUANKU PECAT SERTA MERTA
SEBAB TIADA APA YANG BOLEH DIBANGGAKAN DENGAN PRESTASI YANG DITUNJUKKAN OLEH FANDI.
NASIB BAIK PEMAIN-PEMAIN BERTUNGKUS LUMUS . KALAU NAK MENGHARAPKAN STRATEGI FANDI SANGAT MENGECEWAKAN.
TUANKU AMBIL JURULATIH YANG BERMUTU DAN BERWIBAWA
HARAP DIAMPUN CADANGAN PATIK
SEKIAN - ORANG LUAR JOHOR

Gombug said...


Connectify: Teknologi perisian tentera kini untuk pengguna bagi perkongsian internet. Sebagai contoh katakan rakan sebilik anda mempunyai komputer riba yang disambung ke talian internet manakala komputer riba atau tablet anda tidak mempunyai sambungan internet, maka perisian inilah yang anda perlukan. Baca selanjutnya...


Telefon pintar Sony Ericsson Xperia tawarkan kapasiti 50GB simpanan secara percuma. Pihak Sony Ericsson telah melancarkan promosi bagi pemilik Xperia yakni ruang simpanan berkapasiti sebanyak 50GB secara percuma berasaskan teknologi cloud storage. Baca selanjutnya...


Telefon pintar berteknologi Android kini turut sama 'berperang' di medan peperangan untuk membantu tentera dengan mengenal pasti lokasi laluan & pasukan yang lain serta membantu membina taktikal sistem pertahanan pasukan. Pihak tentera Amerika Syarikat telah melancarkan versi terbaru prototaip yang diberi nama Army Software Marketplace iaitu sebuah laman web yang menyediakan muat turun aplikasi perisian bagi peranti yang telah disahkan di dalam rangkaian tentera. Baca selanjutnya...


Syarikat pengeluar BlackBerry, Research In Motion (RIM) mengalami masalah kegagalan servis yang serius dalam sejarah iaitu kegagalan titik tunggal atau istilah 'single point of failure' yang disebabkan oleh bencana alam di beberapa negara bebaru ini.Baca selanjutnya...

Artikel pelbagai