Monday, June 24, 2013

SKRIP BIASA MACAI PAKATAN BILA 'DISERANG HENDAP' DBKL! #KL622 #Blackout505


Mereka kata, "mereka golongan teraniaya"...

Mereka kata, "DBKL bertindak kejam pada mereka"...

Sorang macai pakatan di Padang Merbok kata, "Memang ada rasa sakit tekak, mata pedih tetapi untuk menyaksikan pembukaan persidangan Parlimen, saya rela berada di sini. Tak kiralah pemimpin pakatan duduk di rumah janji tetap di sini memperjuangkan apa yang kami mahu"...

Inilah antara skrip biasa yang telah disusun oleh Anwar Ibrahim untuk macai-macai belaannya. Tujuan untuk menunjukkan pihak berkuasa yang melakukan provokasi melampau dan mereka tak der buat apa-apa kesalahan. Orang bodoh jer yang cakap macam tu, betul tak?

Persoalannya sekarang....Padang Merbok itu milik siapa? Kalau macai pakatan haprak kata hak rakyat sekali pun, perlu ker rakyat melanggar undang-undang yang telah ditetapkan dalam Perlembagaan?

Keduanya, siapa yang bertindak kejam? DBKL atau macai pakatan haprak? Pegawai DBKL yang dibelasah teruk tu bukan kejam ker? Atau yang tu main wrestling2..??

Tahniah GR ucapkan atas kecekapan DBKL membersihkan malaun-malaun yang bikin Padang Merbok kotor dari pemandangan jijik.


Jam 4:40 pagi, ketika tengah kesedapan tidur jantan betina bercampur-campur seolah-olah negara ini tidak mempunyai undang-undang dan masyarakat negara ini terdiri daripada golongan liberal yang turut mengamalkan LGBT, anggota-anggota penguatkuasa DBKL mula menjalankan tugas mereka.

Sedang diulit mimpi, 68 buah khemah yang telah didirikan oleh puak OCCUPY, dirobohkan. Anak-anak Melayu setan yang sedang tidur, terpinga-pinga dan terperanjat. Disebabkan kemamaian, mereka tidak sempat melawan dan menghalang anggota-anggota DBKL yang bekerja pantas, dan cekap.

Padan muka, ada rumah buat kerja bodoh. Yang sedihnya anak Melayu DIPERBODOHKAN oleh pemimpin pakatan haprak. Perjuangan apa sebenarnya yang mereka perjuangkan? Hakikatnya mereka sendiri pun tak tau apa yang mereka perjuangkan...hanya menerima arahan bodoh dan nak dapatkan bayaran yang tak seberapa. Lebih baik cari kerja dan dapat rezeki yang halal itu lebih berfaedah.

Mahasewel baring depan Parlimen

Kepada beruk-beruk Melayu dah tunjuk lagi sekali kebodohan mereka di Padang Merbok.

Mahasiswa Cinabeng tetap terus belajar ulangkaji pelajaran di universiti.

Mahaswel Melayu sibuk dijalanan dan berkhemah untuk menjahanamkan bangsa sendiri.

Akhirnya, mahasiswa Cinabeng keluar dengan segulung ijazah kelas pertama dan tak perlu bayar PTPTN.

Kerja terus jadi bos dan kuli mereka kelak adalah mahasewel Melayu yang terus berungut kerana skim gaji mereka kecil dan terpaksa bayar PTPTN kerana ijazah yang ada hanya cukup makan. Lu pikir lah sendiri....


GR kata: Anwar dah angkat sumpah di Parlimen, korang semua kena gebang jerlah.

5 comments:

Anonymous said...

Dasar ade otak tp x berfikir...dungu ntah aper2..patut la jd mahasewel...

Anonymous said...

Takkan tidak ada sedetik pun dorang terfikir yg anwar ni asyik kencing jer...

Anonymous said...

Semua muslimin dan muslimat mesti berdoa bersungguh2 dan ikhlas kepada Allah agar dibuka matahati anak2 bangsa kita ini semoga cepat sedar Apakah perjuangan sebenar yang di terima Allah.Jangan kita kutuk budak2 ni sumpahan itu akan membuat mereka lebih teruk jadi nya . Ingat kan selalu bahawa ღ"Tidak beriman seorang dari kalian, sehingga ia mencintai saudaranya sebagaimana ia mencintai dirinya sendiri"HR. Bukhari Muslim).ღ

Gossip Rakyat said...

setuju dgn pandangan bernas dr Annonymous June 24,2013 at 12:44PM

Anonymous said...

kejaa Polis yg paling stress..but apa pun akan di salahkan..tak buat lagidi salahkan.. tahniah paklah..Tahniah Najib..

Artikel pelbagai