Friday, April 26, 2013

HOT FOTO: BLACK OPS PAKATAN KANTOI LAGI! NURUL IZZAH NAK 'AKSI KULUM' GLAMER MACAM WANITA BOGEL INI! #GE13


Baru baru ini heboh diperkatakan seorang wanita cina berbogel sambil memegang bendera BN, setiap pencacai bagaikan kerasukan terus menerus menyerang BN kononnya mengamalkan politik lucah.

Ramai yang melihat tindakannya itu merupakan salah satu daripada provokasi dan cubaan mewujudkan persepsi negatif terhadap Barisan Nasional. Bahkan ianya menjadi amat keterlaluan apabila teman lelakinya turut bergambar bogel dengan bendera BN.

Gelagat pasangan kekasih tersebut, mendapat tarikan utama daripada para pecacai Pakatan. Malangnya dengan gaya yang mereka tunjuk, memang amat jelas, gelagat pasangan kekasih tersebut sebenarnya tidak lebih daripada bertujuan untuk memburuk-burukkan Barisan Nasional.


Sesungguhnya Allah SWT itu Maha Kuasa, setiap perkara yang tak betul dipertunjukkan pada rakyat siapakah dalang disebalik penyebaran fitnah gambar "Kempen BN" tersebut.

Korang semua...ini bukan dari BN.. semua itu mereka yang kononnya pejuangkan Islam, kononnya pejuangkan anti rasuah,kononnya mereka pejuang hudud? Mereka juga dari kalangan yang perjuangkan LGBT, mereka juga yang pertahankan nama Allah dilacurkan, mereka juga yang berniaga ayat quran demi kepentingan politik.. Semuanya sesedap rasa kepala mak bapak diaorang…


Video Nurul Izzah yang sehingga ini puak pakatan haprak tak bagi penjelasan. Cakap-cakap dalam ibu pejabat PKR pusat, Nurul Izzah nak glamer macam ayah dia yang videonya tersebar satu dunia. Maknanya betullah yer video Nurul Izzah tengah sedap sangat tue...kan??


GR kata: Pakatan sanjung LGBT sebab nak rosak Islam di Malaysia!!

No comments:

Artikel pelbagai