Saturday, January 12, 2013

UPDATE #KL112: Ostajah @abby_abadi112 Dan Macai Demo Hilang Arah Tujuan! Kami Mau Ke Mana Nie??

GR sekarang berada di sekitar bandar KL melihat sendiri keadaan sebenar demontrasi yang kata puak Pakatan nie hebat sangat.

Apa yang hebatnya..korang tengok sendirilah. Dari tengah malam tadi hinggalah ke awal pagi Subuh, GR lihat tak ada sekor pun pencacai Pakatan ni di sekitar KL. Ada yang kata GR meroyan sebab demo start jam 2.00pm tapi kena sampai la nie ramai ni yang datang.

Korang tengok sendiri gambar-gambar yang dikongsikan, mana mereka ni nak pergi pun tak tau kan. Kumpul dari PJ hinggalah KL tiada sambutan. Nak berarak ke Stadium Merdeka pun kejap yang GR dengar bergerak sekarang kemudian hold dulu. Bila GR tanda macai-macai Pakatan ni, diaorang dah mula boring..apa ni? Mana satu ni??

Keh keh keh...itulah korang dah ke MAIN dengan Anwar dan kuncu-kuncunya. Buat semata-mata kerana Shamsidar, orang lain yang sedap orang lain yang tanggung. Ostajah Abby duduk dekat KLCC macam biasa tayang body control cun lepas tu terpekik terlolong. Mak sakit di hospital dibiarkan terlantar. Anak jenis apa ni yer??

GR ucapkan terima kasih pada rakyat Malaysia sebab korang dah sedar dan tak turun demo. Kalau turun pun akan jadi perkara yang sama macam demo Bersih dulu. Jelas rakyat Malaysia mahukan keamanan dan kemakmuran bukannya mahukan kekecohan dan huru hara.

Hari minggu adalah hari bersama keluarga dan insan bukannya hari JILAT BONTOT ANWAR!!


GR kata: Info terbaru pencacai demo nak buat huru hara sebab diaorang dipergunakan. Aik? Baru sedar ker?? Hi hi hi..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

Pemikir said...

menyusahkan... memang celaka

Anonymous said...

Ko sakit kat mana lantak diaorang ler..

Anonymous said...

Sampah je semua ni.. takde apa2 faedah pun..

Artikel pelbagai