Wednesday, January 2, 2013

HOT: AGENDA PAKATAN HAPRAK TUKAR BENDERA MALAYSIA SEMAKIN MENJADI-JADI!!


Lihat gambar di atas, 3 ekor beruk yang sanggup memperjudikan nasib mereka. Bukan saja memperjudikan nasib mereka malah sanggup menjadi kambing hitam pada Pakatan Haprak. Al kisah mengenai pertukaran bendera kononnya benda ini adalah "Bendera Rakyat" sudah pun kita ketahui pada malam Merdeka yang lepas.

Pada malam Tahun Baru kelmarin, sekali puak-puak bangang nie buat provokasi. Lokasi yang dimaklumkan di LRT Masjid Jame'. Tujuan mereka sebenarnya yang ingin menarik perhatian rakyat jelata yang sama-sama bergembira pada malam tersebut tidak menjadi perhatian. Apa yang GR lihat pada malam tersebut ternyata rakyat Malaysia gembira dengan apa yang dikecapi di Malaysia sekarang.


Pada malam tersebut, beberapa kumpulan anak muda yang DIBAYAR oleh puak Pakatan Haprak supaya membuat onar di lokasi sekitar Dataran Merdeka. Ternyata mereka ini BODOH!! Dalam kenyataan kononnya mereka ini tidak mewakili mana-mana parti politik pun dan sanggup untuk menukar bendera Malaysia yang sedia ada sekarang. Maknanya mereka ini 'kuat sangat' untuk menukar Kerajaan Malaysia yang sedia ada sekarang.

Persoalannya sekarang...jangan memperbodohkan rakyat wahai portal menipu Malaysiakini. Masih lupa ker dengan gambar ini pada malam Ambang Merdeka 2012 :


Pada malam tersebut juga, GR mendedahkan perbuatan seorang anak muda bersikap biadap pada gambar YAB Perdana Menteri :


Dari perbuatan-perbuatan BANGANG diaorang ini, boleh percaya ker mereka ini tidak mewakili mana-mana parti politik. Tak akan ada orang yang dengan sendirinya nak buat perkara-perkara BODOH ini tanpa dapat sebarang bayaran.

Habis tu rakyat jelata yang turut hadir ke Dataran Merdeka, i-City dan Putrajaya pada malam Tahun Baru, mereka ini pun UMNO/BN bayar ker?? Beratus ribu tu kalau dicampur, berapa puluh ratus juta pula nak perabihkan duit tu yer. Lain kali cakap guna otak, jangan guna lutut yer!!

Identiti mereka yang terbabit buat perbuatan BODOH ini telah pun dikenalpasti. Korang nak tau selanjutnya KLIK DI SINI


GR kata: Orang bodohnya buat kerja-kerja bangang macam nie....

1 comment:

Anonymous said...

Salam. Nyata mereka2 ini telah diresapi oleh Pakatan Anti Islam. Bendera yang terakhir ini yang direka meteka tiada lambang Bulan. Lambang bulan adalah sinonim dengan Islam. Jelas sebelum memerintah pun mereka telah menghilangkan lambang Islam apatah lagi bila Memerintah, Islam pasti Lenyap dibumi Melayu ini. Apa kata Tok Guru, Ustaz dan Ustazah PAS.

Artikel pelbagai