Saturday, November 3, 2012

EKSKLUSIF TERKINI: ANWAR, SUARAM GUNAKAN SUARA ASING HURU HARAKAN NEGARA!


Apa lagi si petualang negara Anwar Ibrahim ini lakukan...semuanya semata-mata ingin mencapat cita-cita BODOH beliau iaitu merampas negara dan ingin menjadi Perdana Menteri. Apa yang beliau lakukan selama ini sememangnya tidak mengambarkan beliau seorang yang cintakan negara. Ingin menjadi pemimpin tetapi sanggup gadaikan maruah dan negara demi kepentingan peribadinya sendiri.

TERKINI!! GR mendapat dari sumber dalaman PKR sendiri, Anwar dan ramai lagi MP dari Pakatan Pembangkang sekarang berada di Singapura. Tujuan utama mereka berada di Singapura adalah kerana mengadakan persidangan tertutup yang diadakan di sebuah hotel terkemuka di Singapura. Persidangan tertutup ini adalah bertujuan untuk berbincang mengenai siri Jelajah Nasional Skandal Scorpene yang turut diadakan pada hari Ahad 4 November 2012 di Pasir Gudang, Johor.

GR difahamkan lagi kesemua MP (Ahli Parlimen) Pakatan Pembangkang akan berada di Singapura untuk persidangan tertutup ini yang akan berlangsung waktu tengahari. Lagi best segala kos ditaja oleh PAP dan Anwar Ibrahim sendiri. Persoalannya di sini, pembaca lihatlah sendiri Anwar sanggup menggunakan negara asing untuk menghuru-harakan negara. Persidangan esok juga dihadiri oleh peguam-peguam BODOH dari Perancis yang sebelum ini kononnya memberitahu bahawa merek telah mendakwa terdapat penyelewengan dalam pembelian kapal selam Scorpene ini.


Dua peguam di atas William Bourdon dan Joseph Breham akan turut dibawa persidangan tertutup mereka esok. Ini sudah cukup menunjukkan dalam pakatan pembangkang terdapat suara-suara asing dibelakang mereka. PAP yang kita semua sedia maklum apa perjuangan mereka sebenar sama seperti DAP.

Untuk pengetahuan pembaca sekalian, sedarlah dibelakang pakatan pembangkang adalah SUARA ASING dari luar yang tujuan utama mereka ingin huru harakan negara. Lihatlah demontrasi-demonstari Bersih 1.0 hinggalah pada sekarang, tujuan mereka bukannya ingin menuntut apa-apa TAPI hanya ingin melihat rakyat di negara ini huru hara. Dalam setiap jelajah atau ceramah yang mereka adakan hanyalah penipuan semata-mata.

Untuk makluman semua, pihak negara Perancis sudah memberitahu tidak ada sebarang pendakwaan dibuat di mahkamah di sana. Dan baru-baru ini juga SUARAM mengaku akan kebodohan memfitnah tentang Isu Scorpene dan pembunuhan Altantuya ini. Rakyat Malaysia harus sedar, inginkan negara yang aman atau pun negara yang huru hara? Tidakkah kita bersyukur dengan kehidupan kita sekarang cukup makan pakai dan sebagainya. Bantuan-bantuan yang diberikan oleh Kerajaan adalah hanya untuk rakyat. Tapi apa yang pembangkang berikan selama ini di Malaysia hanyalah FITNAH DAN PENIPUAN semata-mata.




GR kata: Kita sayangkan negara seharusnya kita jangan rosakkan negara kita sendiri. Fikir-fikirkanlah....

No comments:

Artikel pelbagai