Monday, October 29, 2012

FOTO POK NIK: MAJLIS 'PENGAMPUNAN DOSA' PAKATAN PEMBANGKANG!!


Pembaca mungkin masih ramai yang tidak tahu kenapa puak-puak pakatan pembangkang ni boleh dikira selamba badak tak ada perasaan takut jika membuat sesuatu perkara yang tidak baik. Kita semua sedia maklum pelbagai kes-kes yang melibatkan keruntuhan akhlak dan nurani seseorang Islam itu. Contoh tidak payah rasanya GR ulangi satu persatu sebab pembaca lebih arif tentang cerita kes-kes tersebut.

Patutlah perbuatan meliwat, main dengan China Doll, kaunseling jam 3 pagi dengan Ostad, skandal dengan bini orang mereka tidak berasa bersalah pun walhal rasa bersalah dengan Allah S.W.T sekali pun. GR lihat mereka ni tak ingat dengan dosa pahala. Pok Nik bagi fatwa yang entah apa-apa entah...segala dosa mereka 'diampunkan'. Tahap apa yer Pok Nik ni??

Pada pembaca yang budiman, fikirkanlah dengan sebaiknya. Inikah manusia yang kita boleh jadikan mereka contoh? Jika dikalangan mereka membuat kesalahan dimaafkan begitu saja dengan FATWA SONGSANG Pok Nik. Hukum hakam Islam dipermainkan begitu saja. Kita sebagai umat Islam harus mempertahankan dan pelihara agama Islam yang suci ini dari dipermainkan oleh pihak yang tak bertanggungjawab!! Renung-renungkan....


GR kata: Pok Nik kata undi PAS masuk Syurga kan...cakap tak ingat dosa pahala orang tua nie!!

No comments:

Artikel pelbagai