Saturday, October 13, 2012

SEBARKAN: PERJUANGAN DAP MAHU MALAYSIA JADI NEGARA KRISTIAN! PKR, PAS SOKONG SAJA!!


Masih ramai rakyat Malaysia yang belum buka mata dengan perjuangan sebenar pakatan pembangkang. Setiap kali apa yang dijanjikan oleh mereka pada rakyat Malaysia, kebanyakkannya terus mempercayai perjuangan kotor mereka ini. Apakah rakyat Malaysia tidak sedar dengan apa yang mereka lakukan selama ini?? Baik dari kemenangan mereka pada PRU 12...kata mereka rakyat Malaysia berpihak kepada mereka?? Inikah yang korang mahukan sebenarnya...???

Untuk pengetahuan pembaca sekalian, perjuangan pakatan pembangkang hanyalah mainan gurauan yang semata-mata untuk mengaburi mata rakyat. Ketiga-tiga parti ini hanyalah memperjuangkan hak peribadi mereka saja. Jika kita lihat PAS, di mana perjuangan Islam mereka?? Fatwa dan mazhab agama Islam dipermainkan begitu saja. Perjuangan PKR pula, membela nasib rakyat?? Nasib rakyat mana yang terbela?? Rakyat Selangor kenapa jadi tunggang langgang?? Itu pun masih ramai rakyat Malaysia tidak sedar...!!!

Untuk pengetahuan semua, Islam sekarang dipermainkan begitu saja. Malah di Malaysia ini ada juga pihak yang tidak bertanggungjawab mahu jadikan negara Malaysia sebuah negara Kristian. Inikah yang kita mahukan?? Sebuah negara Islam yang sejak dahulu lagi zaman terbentuknya Malaysia dan sekarang boleh main tukar-tukar pulak. Ingat main game ke apa?? PKR dan PAS hanya diam membisu tanda setuju. Mereka takut untuk bersuara kerana takut hilang undi dari rakyat.

GR menyatakan perkara ini semula untuk mengingatkan pembaca sekalian, bahawa agenda sebenar DAP telah pun diakui oleh Pengerusi DAP Sarawak, Wong Ho Leng pada 16 April 2011. Majlis yang diadakan di negeri tersebut pada tahun lepas turut dihadiri pemimpin DAP dan pakatan pembangkang.

Ini menunjukkan, kenyataan yang dikeluarkan oleh Ustaz Nasharuddin Mat Isa semalam , yang satu majlis kesyukuran anjuran DAP telah diadakan di Sarawak tahun lalu adalah benar dan bukan satu penipuan.
"Selepas pilihanraya di Sarawak baru-baru ini, untuk meraikan kemenangan, parti DAP contohnya, di Sarawak, telah ada satu perhimpunan yang diadakan di satu tempat sebagai majlis kesyukuran.

"Dalam majlis kesyukuran itu antara perkara yang disebut dan didoakan adalah supaya Malaysia menjadi negara Kristian".




Persoalannya sekarang...kenapa Khalid Samad dan Mat Sabun begitu marah dengan pendedahan yang dibuat oleh Ust. Nasharudin?? Bukankah apa yang dibuat oleh Ust. Nasha ini harus dipuji kerana sayangkan Islam dan kita sebagai umat Islam harus mempertahankan Islam dari dirobek oleh musuh-musuh Islam.

Apa yang Mat Sabun dan Khalid Samad merepek ini adalah kerana mereka takut akan hilang kepentingan mereka dalam pakatan pembangkang sebab tu mereka sanggup jilat antara satu sama lain....Korang fikir-fikirkanlah yer!!!


GR kata: Nak DAP jadi Perdana Menteri ker?? Korang ada otak boleh fikir sendiri yer..!!

No comments:

Artikel pelbagai