Monday, September 3, 2012

PENJELASAN GAMBAR PM @NajibRazak DITUNJUK PUNGGUNG! AMMAR NAK LARI MANA? @PDRMsia @HishammuddinH2O


Pertama sekali GR ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakyat Malaysia yang menyokong membaca blog Gossip Rakyat (GR). GR juga ingin mengucapkan terima kasih kepada mereka yang mengutuk keras ke atas perbuatan lucah budak yang bernama Ammar ini. Perbuatan yang kotor ini sememangnya perbuatan yang keji dan bukan menunjukkan nilai-nilai seorang rakyat Malaysia.

Setelah membaca komen-komen pembaca di blog GR dan beberapa blog dan media lain GR ingin tegaskan bahawa di sini perbuatan ini BENAR berlaku di kawasan Himpunan #JanjiDemokrasi diadakan pada malam ambang Merdeka di Dataran Merdeka. GR ingin kongsikan bagaimana kejadian tersebut berlaku dan GR yang juga berada di Dataran Merdeka pada malam tersebut dalam merakamkan aksi terkutuk tersebut.

Untuk pengetahuan pembaca perbuatan keji pendemo #JanjiDemokrasi bermula dengan meletakkan lilin pada gambar PM dan isteri serta pemimpin kerajaan yang lain. Gaya mereka seolah-olah membuat macam upacara kematian. Lihat gambar di bawah :



Lihatlah dua gambar di atas, sekumpulan anak muda ini membuat provokasi dengan menghina gambar PM, isteri dan pemimpin yang lain. Adakah perkara sebegini boleh dibuat mainan. Dua gambar di atas GR sempat rakamkan sebelum kejadian budak hingusan datang menunjukkan aksi tunjuk punggung dia pada gambar PM dan isteri.

Inilah agenda-agenda busuk sebenar yang pakatan pembangkang inginkan dalam setiap perhimpunan haram yang mereka lakukan. Apa perasaan mereka kalau gambar mak bapak mereka diperlakukan sebegini rupa. GR mohon mereka-mereka ini ditangkap segera oleh pihak berkuasa dan diberikan tindakan yang tegas. Selepas budak-budak tersebut bersorak dengan menghina gambar PM dan isteri, datanglah budak si Ammar nie datang dengan membuat aksi lucah pada gambar PM dan isteri.


Selepas budak Ammar ini sedar aksi dia dirakamkan, beliau terus lari selepas melakukan aksi terkutuk tersebut. Lihat gambar di atas keadaan beliau selepas membuat aksi punggung ke atas gambar PM dan isteri. Keadaan beliau juga cepat-cepat untuk memakai balik seluar yang ditanggalkan oleh beliau ketika insiden tersebut. Ingat boleh lari ka wahai budak hingusan Ammar??


GR juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak Polis (PDRM) kerana mengambil tindakan segera ke atas mereka-mereka yang cuba untuk memporak perandakan negara. Syabas pada pihak Polis. Apa yang GR lakukan ini hanyalah sedikit saja demi membantu, sayang dan cintakan negara. Rakyat Malaysia sememangnya sayangkan negara dan inginkan hidup aman dan damai seperti apa yang kita kecapi sekarang.

GR juga mohon pada pihak pengurusan Cybernetic International College of Technology yang terletak di Kompleks Maluri, Jalan Jejaka, Taman Maluri Kuala Lumpur agar mengambil tindakan tegas terhadap pelajar mereka ini supaya ia menjadi contoh dan tauladan pada pelajar-pelajar yang lain.


GR kata: Mana pemimpin pakatan pembangkang? Kenapa tak bela mereka-mereka yang lakukan perkara terkutuk nie? Kata tak menyokong tapi awat senyap jerk. Mana keadilannya kata Pakatan Rakyat membela keadilan rakyat?? Hakkktuihhhhhhh la weiiii..


8 comments:

Pakcu Rantau Panjang said...

Awal-awal lagi Pakcu komen dalam "blog depa"...tentang janji manis yang yang mungkin diluahkan dan sejarah yang "baru" akan tercipta bila berkumpul ramai-ramai ini.....kan betul tu...

Pakcu bukan Nujum D"Raja tapi tempiasnya ada lah sikit-sikit...kalau ada yang terasa harap maaf...

Anonymous said...

awak cakap ape nie ??

Anonymous said...

subhanAllah.. mmg la budak ni ada salah nye.. tp da2 la cakap pasal dia.. kite bukan nye tau ap sebab nye dia macam tu,kene upah ke,kene pakse ke, cakap jangan ikut sedap mulut mcm la tak bley.. kesian la dia.. da tau dia ni pelajar jangan bertambah aib nye..siap bgtau dy blajar mne, tak pasal2 kawan2 kolej nye juga yang kene..kite tak tau citer sebenar budak ni..

Anonymous said...

macam mane GR tau dy blajar mne eik? dekat fb dy x tulis pon dy study mne?? kesian tak pasal2 nme kolej tu buruk,siap bagi alamat lengkap.. GR pon student situ ea??

Anonymous said...

biar la dia nak main lari2 ke tunjuk bontot ke.. bukan gne bontot hang!

Anonymous said...

ehhhhhhh college tu~~ :(
npe nak kecoh2 psal college plak ni.. wat malu je..

Anonymous said...

Dia bukan di paksa. Dia tgh tak sedar ape yg dia buat sbb dia tgh mabuk. Kenyataan ni dtg dari budak tu sendiri.

P/s: jgn tulis nama kolej. Kolej tu xde kena mengena ngn perangai buruk budak tu.

Anonymous said...

dak ni dah knp???
Ya Allah ammar ko bkn x pandai.... knp la ko jd mcm ni.... len kali mabuk lagi ea....

Artikel pelbagai