Tuesday, September 4, 2012

TERKINI: Ammar Suspek Tunjuk Punggung Pada Gambar PM @NajibRazak DiTahan Polis @PDRMsia

Pada jam 1110 tadi, suspek MUHAMMAD 'AMMAR B. A RAHMAN. No. KPT: 930301-01-6323, pelajar Kolej Teknologi Antarabangsa Cybernetic, Taman Maluri, Cheras ditahan oleh sekumpulan Peg D7 & ATIP Bkt Aman di Pej. Peg. Eksekutif Kolej Cybernetics untuk dibawa ke Bkt Aman sebelum serah ke IPD D/Wangi.

Syabas dan tahniah GR ucapkan pada pihak Polis yang bertindak segera menahan individu terbabit. Terima kasih juga GR ucapkan kepada semua pembaca blog Gossip Rakyat (GR) yang memberi sokongan dalam pembongkaran yang dibuat oleh GR.

GR juga mohon agar penahan mereka ini jangan hanya diberikan amaran saja malah hukuman yang keras harus diterima oleh mereka.


GR kata: Ada beberapa lagi pendedahan GR akan keluarkan di artikel seterusnya. Tunggu!!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

8 comments:

anoymous said...

Kenakan hukuman berat dan bukan hanya beri amaran saja...

Anonymous said...

AKU CUKUP GEMBIRA DIATAS KETEGASAN POLIS MENANGKAP SI BIADAP HARAMJADAH TU...SEMOGA DIKENAKAN TINDAKAN YANG BERBALOI!!

Anonymous said...

kalau x nak duduk kat bawah pimpinan datuk seri najib..pindah jer pergi negara lain. jadi rakyat pon buat kacau jer. belajar pon x habis lagi dh nak merusuh..kesian..

Anonymous said...

oi GR da2 la tu nak dedah kan psal budak ni.. dy da kne tangkap kot kau nak dedah kan ap lg? da2 la aib kan dy ngn kolej aku tu.. SIAL !

Anonymous said...

wahhh , gebira nampak ?? TAHNIAH GR sebab ANDA TELAH BERJAYA MENGUMPUL DOSA DAN MENJATUH KAN MARUAH ORANG . BAGUSBAGUS ,KUMPUL KAN DOSA DOSA ANDA SUPAYA DPAT TIKET PERCUMA MASUK NERAKA OKAY :)

Anonymous said...

yg pg tunjuk bontot 2 xdosa ke?? ahklak letak mne?? tau sgt la ni budaya PUNK.. rosak!

Anonymous said...

dosa dy ngan tuhan.. lantak dy la..

Anonymous said...

Bendera jalur gemilang sudah diterima diseluruh dunia, takde cacatnya. Yg cacat adalah orang yg tak menerimanya. (Petikan statement Dato Nik Aziz)

Artikel pelbagai