Monday, June 4, 2012

WAJIB TAHU: PAS IALAH PARTI CACA MARBA...!!!


Percanggahan pendapat yang sering berlaku di kalangan pemimpin Pas termasuk berkenaan isu masuk syurga jika mengundi parti itu pada pilihan raya membuktikan Pas sebuah ‘parti keliru’.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri, Datuk Seri Ahmad Said berkata, perbezaan pendapat yang ketara antara Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat itu turut menimbulkan kekeliruan di kalangan umat Islam termasuk penyokong Pas sendiri.

Justeru, beliau yang juga Menteri Besar Terengganu berkata, sudah tiba masanya seluruh umat Islam menilai dengan bijaksana percanggahan pendapat itu lebih-lebih lagi berkaitan peluang masuk syurga.

“Janganlah campurkan antara politik dengan agama sehingga bercanggah dengan ajaran Islam. Abdul Hadi kata lain, Nik Abdul Aziz pula kata lain.

“Mana boleh kalau undi Pas akan dapat masuk syurga," katanya kepada pemberita selepas menghadiri majlis jamuan rakyat di Kampung Tanjung di sini hari ini.

Ahmad mengulas percanggahan pendapat antara Abdul Hadi dengan Nik Abdul Aziz berhubung peluang masuk syurga sekiranya seseorang itu menyokong dan mengundi Pas pada pilihan raya.Semalam, Abdul Hadi mengakui Pas tidak boleh menjanjikan syurga kepada mereka yang mengundi parti berkenaan pada pilihan raya malah parti itu tidak boleh berbuat demikian kerana syurga hanya hak Allah SWT. - Utusan


GR kata: Ostad-ostad PAS memang dari dulu cakap tak serupa bikin....


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Artikel pelbagai