Friday, June 8, 2012

HOT VIDEO: ADUN DAP KURANG AJAR PERMAINKAN KALIMAH ALLAH!!




Walaupun ketika video ini direkodkan telah lama, suasananya adalah ketika umat Islam menyambut Hari Raya. GR ingin menyentuh kembali video ini, ternyata ini adalah perbuatan yang KURANG AJAR. Di manakah ostad-ostad PAS?? Hanya mendiam diri sajakah?? Diam kerana takut disebabkan nanti tidak akan mendapatkan tempat dalam politik bersama Pakatan Haprak??? Betui ka??

Adun DAP yang GR maksudkan ialah YB Chang Ming Kai merupakan Adun Simpang Pulai. Apa yang kita lihat sekarang puak-puak DAP sudah berani mempersendakan agama Islam. Inikah yang diperjuangkan oleh PAS?? Menuduh UMNO/BN bersekongkol dengan MCA dan MIC itu semua haram. Tapi apa yang mereka buat selama ini orang bukan Islam masuk masjid, baca Al-Quran bukankah ini menunjukkan mereka mempermainkan Islam. Ayuh umat Islam, sedarlah!! Jangan disebabkan politik korang sanggup memperjudikan agama yang suci ini.

Pada Ostad-ostad PAS sedarlah sebelum korang terlambat, jangan menyesal satu hari nanti. Jangan disebabkan kepentingan peribadi...perkara yang melibatkan agama Islam dibiarkan begitu saja. Apa hukum orang yang bukan Islam buat perkara sebegini?? Pada pembaca lihatlah video di atas dan nilailah sendiri buruk baiknya.... Wasalam!!!


GR kata: PAS bukan parti Islam! Parti Ajaran Sesat!!!

No comments:

Artikel pelbagai