Tuesday, May 1, 2012

PANAS: TAHNIAH AMBIGA! #Bersih3 BERJAYA..!!



Lihatlah...inilah kejayaan yang dimaksudkan oleh Ambiga, Anwar dan sekutu mereka. Kejayaan membuat sampah sarap di sekitar kawasan ibu kota Kuala Lumpur. Sudahlah memaki hamun DBKL sebelum Bersih 3.0 dan tidak mendengar arahan dan pelawaan pihak DBKL supaya perhimpunan diadakan di tempat yang ditawarkan...

Inilah dia puak Pakatan Haprak, apa yang mereka tahu lakukan sentiasa memberi kesusahan pada rakyat Malaysia. Dan ternyata ini semua pihak DBKL juga yang akan membersihkan kawasan Kuala Lumpur yang dipenuhi beruk-beruk kuning yang membuat onar dan sampah sarap.


Tahniah Ambiga...lepas ni buat di Selangor pula yer?? Sendiri buat sendiri tanggung...kesian pada puak-puak yang kononya taat pada Ambiga. Mana Ambiga bila korang sibuk mencetuskan huru hara?? Mana Ambiga bila korang kena tangkap dengan pihak Polis?? Ikutlah lagi telunjuk puak kafir...sedarlah wahai umat Islam!!! Apa korang dapat bersekongkol dengan puak yang sokong LGBT dan murtad ni..???


GR kata: Ada penyokong tegar beragama Islam sebut Hidup Ambiga masa beliau sampai di Masjid Negara...Sewel ker apa diaorang ni???

No comments:

Artikel pelbagai