Thursday, May 31, 2012

PANAS: PENDEDAHAN EKSKLUSIF LELAKI DIGODA ANWAR IBRAHIM!!




Pendedahan demi pendedahan dibuat demi untuk memberitahu siapa sebenar Anwar Ibrahim. Masih ada yang berfikiran kuno, otak dah tepu disebabkan ketaksuban mereka dengan ketua pembangkang yang perasan dirinya hebat dan bagus.

Masakan masih ada rakyat Malaysia yang tidak boleh menilai baik buruknya lelaki yang bernama Anwar Ibrahim ini. Apakah jika benar beliau seorang yang 'maksum', kenapa mesti ada keluar kes dan cerita yang tidak mengambarkan beliau sebagai seorang pemimpin. Bukti sudah ada dengan bukti dari sumber yang bergerak masih ingin menafikan. Inilah dia manusia yang entah apa GR boleh kategorikan...pembaca nilailah sendiri.

Apa pun lihat video eksklusif yang dihasilkan oleh blogger 1peluru untuk tatapan pembaca sekalian. GR mohon nilailah dengan matang wajarkah manusia yang bernama Anwar Ibrahim ini menjadi Perdana Menteri Malaysia yang akan datang... Mintak dijauhkan lah!!!


GR kata: Tunggu pendedahan dari GR mengenai Anwar Ibrahim menubuhkan sebuah Yayasan dan juga tidak diterima untuk datang ke salah sebuah masjid Tabligh di Malaysia....

No comments:

Artikel pelbagai