Wednesday, May 30, 2012

HOT VIDEO: SIAPA BERANI BUAT MACAM PENGANTIN NI??



Setiap pasangan pengantin yang sedang menunggu detik diijab kabulkan pastinya akan berasa gementar atau senang cakap, ‘nervous’.

Perasaan gementar yang paling dirasai adalah bagi pengantin lelaki kerana kaum lelakilah yang akan berdepan dengan tok kadi untuk melafazkan akad nikah bersetuju untuk memiliki pengantin perempuan sebagai isterinya secara sah.

Selalunya, kalau pengantin lelaki terlalu gemuruh atau ‘nervous’ yang terlampau, pengantin lelaki boleh tersasul sewaktu akad nikah dan terpaksa diulang-ulang proses lafaz akad nikah.

Manakala bagi pengantin perempuan, pastinya akan menitiskan air mata kerana sedih dirinya sudah pun memikul tanggungjawab sebagai isteri dan tidak lagi di bawah tanggungan ibu dan ayah.

Tetapi, dalam video di atas GR lihat pengantin lelaki steady dan terlebih steady rasanya. He he he. Macam orang dah sedia lama dah untuk hadapi majlis akad nikah ni. Apa pun memang rocklah pengantin ni....Caiyoklahhhh!!!


GR kata: Ingin ucapakan Selamat Pengantin Baru kepada pembaca yang bakal melangsungkan perkahwinan di musim cuti sekolah ni. Jangan lompat lebih sangat yer. He he he


No comments:

Artikel pelbagai