Tuesday, May 8, 2012

PANAS: PAKATAN HAPRAK KANTOI SABOTAJ FACEBOOK PM @NajibRazak


Lihatlah screen shot di atas, puak pembangkang yang sudah semestinya kekurangan idea untuk menipu rakyat dan sekarang ini membuat account Facebook lagi satu kononya milik Perdana Menteri DS Najib Razak.

Inilah dia ketandusan idea puak Pakatan Haprak, sudah terang lagi nak suluh. Rakyat Malaysia sememangnya menyokong pimpinan YAB DS Najib Razak serta menerima transformasi yang dibawa oleh beliau. Dengan hasil kerja jahat mereka ini kononnya rakyat boleh terpedaya. Mereka juga pening kepala dan jeles pengikut Facebook DS Najib Razak lebih ramai berbanding Anwar Ibrahim.

Kepada pembaca yang budiman, jangan terpedaya dengan fake account Facebook PM DS Najib Razak. Facebook yang TULEN ialah www.facebook.com/najibrazak yang account palsu yang dibuat oleh puak Pakatan ialah www.facebook.com/najibrazakk. Mohon follow account yang TULEN untuk mengikuti segala perkembangan dan kerja Perdana Menteri yang kita sayangi.


GR kata: Kerja jahat itulah Pakatan Haprak...

2 comments:

The World of Islam said...

bangang nyer Pakatan Haram! Blog dan cerita panas dari blog tuan. Pohon paut blog saya yang baru www.myhomesoil.blogspot.com ke blog tuan. Saya sudah pautkan blog tuan.

Gossip Rakyat said...

Ok tuan...sy akan pautkan. terima kasih :)

Artikel pelbagai