Saturday, April 7, 2012

PAS BAKAL TUKAR AGAMA?? OSTAD PAS TOLONG JAWAB!!


Di manakah pendirian dan perjuangan sebenar PAS sebenarnya?? Apakah mereka ini hanya menggunakan Islam sebagai batu loncatan untuk mereka berpolitik? Menggunakan Islam untuk meraih simpati rakyat dan undi kepada mereka?? Lihat sajalah keratan akhbar di atas...di manakah PAS ini sebenarnya??

Pada pendapat GR, jika benar PAS ini mempertahankan Islam dan memperjuangkan Islam kenapa harus diperbanyakkan rumah ibadat kaum yang bukan Islam. Bukan tidak boleh didirikan, tapi kena harus lebih banyak dibina, mungkinkah suatu hari nanti masjid dan surau akan terhapus begitu saja seperti yang terjadi di negara-negara luar.

Inilah adalah rancangan jahat Pakatan Pembangkang, mereka sedikit demi sedikit akan cuba menghapuskan Islam dan juga akan cuba memainkan isu perkauman. Inikah parti yang katanya membela nasib rakyat? Apa yang mereka bawakan hanyalah dari suara rakyat?? Ini semua PENIPU BESAR dari puak-puak mereka ini. Sedarlah wahai pembaca sekalian, Pakatan Pembangkang hanya pandai berkata-kata, pandai menabur janji tapi tidak akan tunaikan janji tersebut. Mereka tidak pandang kebajikan rakyat sebenarnya, apa yang mereka tahu hanyalah untuk kepentingan peribadi mereka saja.


GR kata: Kesian tengok ulama' yang sebenar dalam PAS, hanya mampu diam. Tak boleh kata apa-apa!!!!

No comments:

Artikel pelbagai