Wednesday, April 4, 2012

AMACAM @AdamAdli SEDAP TAK KENA DENGAN ANAK JATI KG KERINCHI??

Kena tumbuk buat muka manja..geli siot!!


Haaaaa...amacam wahai budak hingusan Adam Adli. Sedap tak rasa kena penumbuk dengan anak jati Kg Kerinchi?? Tu la lain kali jangan nak tunjuk HERO, kan dah kena. Nasib baik ada Polis dan RELA tolong korang budak-budak mahasewel, kalau tidak entah jadi apa kat korang GR tak tau.

Persoalan di sini, apakah motif budak-budak SMM ni muncul secara tiba-tiba di flat Kg Kerinchi ni?? Nak tunjuk HERO pada rakyat kononnya mereka ini boleh menyelesaikan masalah atau pun membantu rakyat. Bahawa mereka ini adalah suara bagi semua mahasiswa di Malaysia yang kononnya boleh membawa perubahan. Sekarang sudah kena, apa macam?? Suka betul GR tengok dan GR nak ucapkan tahniah kepada penduduk Kg Kerinchi yang telah halau budak-budak hingusan ni.

Lihat video budak GAY ni kena tumbuk :



Kata Adam Adli, Anwar back up diaorang ni habis-habisankan. Tapi masa kena tumbuk mana pegi Nurul Izzah?? Awat tak tolong anak buah anda yer wahai YB Nurul Izzah?? Memang sah budak-budak hingusan SMM ni hanya menjadi balaci pada puak Pakatan Pembangkang. Jangan nak salahkan itu semua gangster UMNO yer, tengok sendiri pun tak itu semua anak jati Kg Kerinchi. UMNO tak ada gangster!!!


GR kata: Kalau anda gembira Adam Adli kena tumbuk, tepuk tangan... Ha ha ha

1 comment:

Anonymous said...

kalau tak ada polis dan rela tentu dah senyap budak ni.l

Artikel pelbagai