Thursday, January 5, 2012

PANAS: RESTORAN DI BANGSAR BERIKAN LAYANAN "BAIK PUNYA"??


PANAS!!! GEMPAR!!! Pembaca sekalian Percaya atau Tidak?? Terdapat sebuah restoran di Bangsar yang menawarkan tayangan perempuan bogel dan separuh bogel beraksi di dalam kolam renang berhampiran dengan meja makan. Malah restoran ini turut menawarkan khidmat seks untuk para pengunjung restoran tersebut.

Sambil perut pun kenyang, pengunjung restoran ini turut berpeluang mengenyangkan bawah perut. Atas bawah makan macam ni... Ha ha ha



Salah seorang pengunjung yang mengongsikan gambar ini berkata "Restoran ini ibarat syurga dunia, jadi tempat kami release tension". Malah ada di antara pengunjung yang berpeluang untuk membawa balik perempuan yang diminati dari kolam renang tersebut. Confirm restoran ini menjadi tempat lelaki yang dahagakan "kasih sayang"...Betul tak??

GR difahamkan restoran ini telah menjalankan perniagaannya setahun yang lalu .Pelayan-pelayan di restoran ini hanya mengenakan bikini dan rela bikini mereka disingkapkan sekiranya diminta berbuat demikian. Lihatlah gambar di bawah:



Sumber: Hot Malays

GR kata: Mohon pihak berkuasa segera pantau kegiatan perniagaan yang tidak bermoral ini...Jika tidak dibendung kegiatan ini akan berleluasa...Alahai..nama pun KL macam-macam ada!!!

No comments:

Artikel pelbagai