Sunday, January 1, 2012

DEMO UPSI: INI MAHASISWA PALING BODOH DALAM DUNIA!!!




Pembaca lihatlah klip video di atas, kejadian sebenar mahasiswa membuat demo di hadapan UPSI. Apa yang mereka inginkan sebenarnya?? Yang GR tengok sendiri hanyalah untuk membebaskan Adam Adli..siap ada yang dukung si mengong tu..cakap pun muka takut-takut...Kenapa tu Adam?? Apa yang bagus sangat Adam Adli ni sampai korang sanjung sangat dia??

Perbuatan semalam memang satu pebuatan yang sangat BODOH...ramainya dari mahasiswa dan siswi dari bangsa Melayu....yang perempuannya tutup aurat dengan sempurna pakai purdah lagi..tapi memekik macam orang gila...kesian la skit pada mak bapak di kampung tu..berhabis duit, bergodok gadai untuk melihat anak berjaya satu hari nanti..Tapi apa yang kita lihat ke semuanya mereka ini adalah anjing tunggangan Hj Anwar..


Hj Anwar syok-syok berehat tido...korang memekak..macam bagus sangat..semua akta dalam kepala otak...Belajar pun tak abis lagi ... Pikir la skit.. GR ingin berpesan pada mereka yang kata GR tak tau apa-apa kan... Nak tanya skit...kata ade yang kena tumbuk??...GR tengok di sana tak ade pun?? Nazak...??? Mana yang nazak tu?? Elok jer sihat boleh berjalan n pergi dapatkan rawatan...

Yang korang pi rempuh klinik tu buat apa?? Malu la skit perangai tu...dah macam orang yang tak ada tamadun...Pada pembaca sekalian...fikirkanlah apa mahasiswa ini perjuangan sebenarnya?? Pasal AUKU..kan kerajaan kata masih dalam perbincangan....SABAR LAHHHH !!!! Kang nanti dah pinda Hj Anwar kata tak "Telus" lagi ni...ada yang tak kena..macam isu dakwat kekal tu...sampai kiamat pun tak akan selesai...Aduyaiii!!!


GR kata: Mahasiswa yang sokong sangat Adam Adli...ada tak amik bantuan RM200 untuk pelajar IPTA dan IPTS??? Muka tak tau malu..!!!!

No comments:

Artikel pelbagai