Monday, November 7, 2011

PANAS: Sex Is Fine If U Wearing Condom, So..??

Ambiga & Marina Mahathir

"Sex Is Fine If You Wearing Condom..So?? - Itulah kenyataan Marina Mahathir anak seorang bekas tokoh pemimpin terulung negara Malaysia..Sanggup beliau mencemar nama baik bapanya sendiri, mengaibkan nama baik bapanya sendiri. Kali ini beliau tampil dengan menyokong penuh Si Ambiga dengan usaha menganjurkan Seksualiti Merdeka 2011. Sebelum ini beliau tampil dengan menyertai Himpunan BERSIH 2.0 baru-baru ini..

Marina membuat kenyataan menyokong Ambiga kerana bagi beliau, selagi sesebuah Program tidak mendatangkan kekacauan atau apa2 yang boleh menggugat keselamatan negara, ianya dianggap tidak salah disisi undang2. Marina dalam pada yang sama menyelar media2 elektronik yang mengaibkan program ini dan mendesak pihak Polis menarik semula pengharaman program tersebut. Beliau sebelum ini pernah menyertai Perhimpunan BERSIH 2.0 yang turut mendapat sokongan dari PAS, PKR dan DAP.

Marina juga antara individu yang pernah mencadangkan agar menggunakan cara negara barat dengan memberikan kondom secara PERCUMA tanpa menghalang sebarang aktiviti seks kerana sekurang2 nya, ianya dapat mengelakkan dari jangkitan AIDS. Beliau berkata seks tidak dapat dihalang malah ianya tidak punyai sebarang masalah selagi ianya dilakukan dengan cara yang betul iaitu menggunakan kondom..

p/s: BERTAUBATLAH...

1 comment:

Anonymous said...

kasihan Tun M , dia masih hidup anaknya dah buat seolah dia dalam neraka!

hidup2 Tun M kena malukan oleh anak sendiri , hidup2 mak dia siti Hasmah kena lumur najis dekat muka !

lihatlah muka marina itu ada cahaya tak ? kelam pudar dan serabut , tanda dia pun sama spesis dengan Ambabiga !

Marina ni lesbian juga kot !

Artikel pelbagai