Wednesday, November 9, 2011

GEMPAR: MP PKR DEDAH CARA DAP 'BUNUH' MELAYU!!!


Kalau orang Melayu kata DAP rasis, DAP boleh balas UMNO rasis. Tapi kalau Ahli Parlimen Cina sendiri kata DAP rasis, apa DAP nak jawab? MP berbangsa Cina ini merupakan bekas Totok PKR 1 ketika dahulu. Ahli Parlimen Nibong Tebal, Tan Tee Beng membongkar tindakan Tony Pua yang mencadangkan agar jumlah kuota kakitangan awam dikurangkan adalah salah satu pelan strategi DAP dalam mengurangkan ruang dan peluang sektor pekerjaan terhadap masyarakat Bumiputra.

Pendedahan beliau ini mengejutkan ramai di kalangan pemimpin Pakatan Rakyat yang selama ini telah berikrar tidak akan mendedahkan rahsia sulit dalam peperangan Politik terhadap parti Lawan. DAP di masa akan datang akan memastikan orang Melayu yang menguasai 90 peratus jumlah perjawatan dalam sektor awam tidak mendapat peluang yang meluas setelah sektor ini dikurangkan dan ianya demi memastikan undi kaum Cina kekal.

Haaa.. Ini bukan orang UMNO cakap TAPI bekas pemimpin PKR Cina yang cakap. Lahirpun di sebuah Negeri yang majoritinya Cina iaitu di P.Pinang. Apa mahu balas? Biasalah. Tak ada jawapan lain. Orang UMNO Bayar. Terpulang.. Tapi fikir sejenak wahai anak2 Melayu..

FIKIR-FIKIRKAN!!!

No comments:

Artikel pelbagai