Sunday, November 13, 2011

NFC...TANG MANA KATA SELEWENG??

Sumber dari penaKSJ

Serangan bertubi-tubi dilakukan terhadap Ketua Wanita UMNO Malaysia DS Shahrizat Jalil dikaitkan dengan NFC seolah-olah berlaku penyelewengan dan ini hanyalah kerja-kerja 'BUSUK' puak-puak Pakatan Rakyat yang hanya ingin memberi persepsi buruk terhadap DS Shahrizat..

Isu Lembu ini, National Feedlot Corporation (NFC) dan Ds Sharizat Jalil telah bermain dibibir mulut Pakatan Rakyat feedlot di mana mereka memutarbelitkan fakta bahawa penyelewengan telah berlaku dalam NFC berhubung laporan daripada Audit Negara 2011. Sedangkan dalam Laporan Audit Negara projek NFC ini GAGAL ...

"HEBAT" betul si Saifudin feedlot dan Rafizi Feedlot nie bermain fitnah dan emosi rakyat dengan mengaitkan projek NFC gagal serta serangan kepada Ketua Wanita UMNO ini. Rancangan JAHAT "2 ekor" feedlot ini adalah hanya bermotifkan kepentingan politik mereka semata-mata...


Pada mulanya projek NFC nie, GR sendiri tak tahu wujud organisasi sebegini di negara kita. Isu ini timbul dan diserang begitu hebat barulah kita tahu National Feedlot Corporation ini ditubuhkan untuk menghasilkan daging tempatan secara besar-besaran tanpa perlu diimport dari luar negara.Kiranya promosi percumalah...TAHNIAH!! BAGUS!!

Kisah lanjut mengenai lembu-lembu ini...sila KLIK DI SINI

GR p/s: Saifudin dan Rafizi feedlot suka 'massage' B to B...hehe

2 comments:

Abg Mat said...

So...sebagai rakyat yang ingin tahu perkara sebenarnya tentang 'LEMBU' ni masih ternanti nantikan penerangan kau apakah perkara sebenar yang berlaku...mengapa projek ni ditafsirkan GAGAL..mengapa ada beli apartment dalam perniagaan lembu..apakah rasionalnya, kau jelaskanlah pada kami rakyat marhain yg inginkan penjelasan..selain dari asik cakap fitnah dan putar belit.

Gossip Rakyat said...

NFC projek yg berjaya..Laporan Audit tdk menyatakn projct ini GAGAL!!

boleh baca di sini: http://www.pisau.net/2011/11/nfc-projek-yang-berjaya-kat-mana-yang.html

Artikel pelbagai