Friday, September 19, 2014

HOT #gossippanas: ARTIS KANTOI BEROMEN DALAM TOILET? GILER KER?? #artismalaysia


Lawak bila GR baca ruangan artis dalam satu akhbar di pagi Jumaat yang mulia nie. Macam dah tak ada cerita yang mereka ingin jajakan untuk tatapan pembaca. GR bukannya ingin menyambut cerita ini, tapi mahu kita semua berfikir apakah fikiran kita sebagai pembaca sekarang sudah hilang moralitinnya?

Apakah mereka yang menjajakan cerita sebegini rupa, tidak berfikir dahulu adakah ianya benar terjadi atau pun tidak? Adakah mereka berfikir dahulu perasaan mereka difitnah jika perkara ini tidak benar? Nak laku dan bagi paper anda meletop pun kenalah dengan caranya jangan main HENTAM KEROMO saja!!

Baca di bawah:

Kuala Lumpur: “Siapa yang cakap benda macam ini? Saya tak nak komen panjang-panjang selagi tak jumpa orang yang menyampaikan cerita itu!” tegas pelakon dan pengacara Tasha Shilla yang terkejut dengan dakwaan terbaru mengatakan dia melakukan ‘perbuatan sumbang’ dengan teman lelakinya Han di set penggambaran, baru-baru ini.

Tasha atau Natashasheilla Abdul Razak, 27, berkata, tuduhan kononnya dia ‘memadu asmara’ dengan kekasihnya di dalam bilik air di sebuah lokasi drama bersiri Maaf Jika Aku Tak Sempurna yang menjalani penggambaran adalah fitnah mengaibkan.

“Saya sampai tak tahu nak respons apa. Memang mengejutkan sebab macam tak sudah-sudah orang nak memalukan saya dengan cerita macam ini.

“Saya sedar ia bukan pertama kali dilemparkan, tapi cukup-cukuplah buat saya macam ini. Ini tuduhan melampau dan memalukan.

“Takkan saya tak boleh berfikir sampai perlu buat benda macam itu di tempat kerja?” katanya, petang semalam.

Sumber yang juga kru produksi drama bersiri 32 episod itu mendakwa berasa jelak dengan sikap Tasha yang tidak sensitif dan segan kerana berkelakuan sumbang dengan kekasihnya di lokasi, baru-baru ini.

Pada yang suka jadi Mat Kepoh tu hentilah perbuatan korang tu. Bukan ada faedah pun, artis nie ada kacau hidup korang ker? If mereka nie bersatu dan berkahwin, yang dapat pahala dia. Lagi besar pahalanya bawa orang masuk Islam. Korang dapat ape??? Lu pikirlah sendiri....

GR doakan artis ini terus berjaya dalam hidup dan kerjayanya.


GR kata: Allah takkan mengubah seseorang itu selagi dia tak berusaha untuk mengubah dirinya sendiri.

No comments:

Artikel pelbagai