Monday, October 14, 2013

LUBUK KONGSI GELAP DI MELAKA MASIH BEROPERASI! @PDRMsia @imigresenmy MOHON LAKUKAN TINDAKAN SEGERA! @Zahid_Hamidi #opscantas


Geng kongsi gelap masih belum reda di negara kita. Mereka ini masih berada bersama dikalangan masyarakat sekarang ini. Adakah keadaan sekarang kongsi gelap ini boleh menjamin keselamatan rakyat di negara kita. Adakah penjenayah ini mereka faham akan maksud hak asasi manusia?

Hasil maklumat yang dikongsikan bersama GR, kawasan ini menunjukkan masih terdapat 'kubu' geng kongsi gelap ini di sekitar Melaka. Gambar di atas dan yang GR sertakan menunjukkan kelab-kelab yang menjadi port mereka berkumpul.

Dalam Ops Cantas yang dibuat oleh pihak PDRM mungkin terlepas pandang..dan gambar yang disertakan ini boleh jadi pertunjuk yang mungkin dapat membantu pihak POLIS.

Geng 04 atau asalnya 18, tempat asalnya ada di Melaka. Sebab di Melaka mempunyai sebanyak 16 kongsi atau tempat urusan mereka. Negeri lain cuma ada dua atau tiga aje. Di mana ada 3 kelab hiburan pelacur Vietnam yang dioperasikan oleh mereka. Dari kelab-kelab ini mereka dapat sumber kewangan untuk membiayai segala kegiatan haram meraka.

GR harap pihak Polis dapat putuskan segara sumber mereka, mungkin ini jalan yang terbaik untuk menjamin keselamatan rakyat. Sebab ahli kongsi gelap ini kalaulah ada wang mereka garang!



Maklumat GR terima pelacur Vietnam yang kerja di sana guna pas pelancong dan permit lanjut perlacongan setiap bulan adalah palsu. Mereka buat cop Imigresen palsu cop di rumah.

Mereka juga sudah ada Intel yang bantu mereka setiap kali operasi Polis terhadap kelab mereka.



GR kata: Cantas habis-habisan gangster2 taik kucing ni...menyusahkan orang jerk diaorang nie.

5 comments:

Anonymous said...

Kalau nak kawal senang je, Pasport kemasukan pelancong hanya sah untuk kemasukan 1 bulan je, dan maksimum kemasukan setahun 3 bulan jer itu pun mesti keluar dari Malaysia selama 3 hari baru boleh masuk semula.

jangan terkejut orang siam dah menguasai kedai makan malam di kawasan kampung2. siap tokeh kedai pakai kete no plate siam.

Anonymous said...

Bah. pertama:

Tolong hantar maklumatmu ini TERUS ke KDN, Gossip Rakyat; apa polis negeri buat tu?! Harini baca lagi satu berita yg. sungguh menyayat hati - tak habis-habis umat Islam/Melayu jadi MAJORITI mangsa JENAYAH kemalangan yg. amat MENCURIGAkan!

Saya cadangkan Kem. Pengangkutan bekerjasama dg. KDN-PDRM, menyediakan SUBSIDI atau PINJAMAN utk. kamera "dashcam" MURAH kecil, yg. tersembunyi (http://news.malaysia.msn.com/community/hit-and-run-accident-caught-on-dashcam - utk. golongan miskin dan sederhana, dan setiap pekerja JPA terutamanya polis), di setiap kenderaan, di depan dan belakang. Kerana bila berlaku kemalangan, boleh dikaji sebab yg. sebenar. Yg. hairannya bas dan lori tak ada kamera lansung - sedgkan mereka selalunya PUNCA kemalangan ngeri!

Bahkan saya juga syaki GENG KONGSI GELAP BUKAN ISLAM, terutamanya pemandu/PEMILIK lori dan 4WD (termasuk warga asing) makin mensasarkan mana-mana umat Islam/Melayu temasuk pekerja asing Islam (senang dikenali dari pakaian atau lambang Islamnya termasuk tudung atau ayat al-Quran pd. kenderaan), terutamanya yg. naik motosikal (lori/kereta di depan tekan brek tiba-tiba atau cuba bergesel dgn. kereta/motosikal yg. nak potong mereka, menyebabkan kereta/motosikal di belakang/yg. nak potong, TERBABAS ke jln. bertentangan- dan lori/kereta depan tersebut akan terus pandu dan HILANG mcm. angin DAJAL, bila berlaku kemalangan). Atau lihat satu lagi MO terbaru ini, kenderaan muncul tiba-tiba tanpa lampu, dlm. gelap!

Perancangan halus DAJAL yg. mensasarkan umat Islam/Melayu ini TIDAK mustahil kerana, Geng-geng GANAS ini bukan sahaja penjenayah biasa tetapi terlibat dgn. politik, disyaki dgn. politik paling GANAS DAPSYAITAN (dgn sekutu PAP-Barat-Israelnya), nak menghapuskan beramai-ramai umat Islam/Melayu dlm. pembunuhan beramai (GENOCIDE) di TANAH MELAYU ini!

Bahkan MUSUH Islam/Melayu ini juga juga disyaki sedg. mensasarkan umat Islam/Melayu di M'sia, Indonesia, selatan Thailand dan Mindanao, utk. bunuh/rompak/bakar rumah-kpg-kedai (utk. rampas tanah atau halau penduduk/peniaga cthnya di syaki yg. menimpa peniaga Islam/Melayu di Pendang semalam)/keracunan makanan-minuman (cthnya keracunan makanan yg. ganjilnya, asyik menimpa pelajar-pelajar Islam/Melayu termasuk di asrama penuh)/suntikan kimia (termasuk yg. boleh sebabkan sakit jantung/kanser, terutamanya ke atas pemimpin/bijak pandai/usahawan berjaya Islam/Melayu - salah satu MO CIA-Mossad yg. memang terbukti)-wabak penyakit! Sila lihat http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864; atau di http://www.globalresearch.ca/israels-secret-nuclear-biological-and-chemical-weapons-nbc/5352454, Israel’s Secret Nuclear Biological and Chemical Weapons (NBC), By Manlio Dinucci, Global Research, October 01, 2013; atau di http://www.intrepidreport.com/archives/968, Zeta gang connected to U.S. Special Forces/Mossad, By Wayne Madsen, March 10, 2011.

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Bah. Kedua:

Lihat kemalangan ngeri yg. menimpa ibu Melayu malang dan anak kecilnya ini, akibat pemandu bas yg. cuai atau MO terbaru penjenayah, pandu kereta dlm. gelap menyebabkan kenderaan lain bertembung, di http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20131014/je_03/Nahas-Ibu-maut-anak-parah, Nahas: Ibu maut, anak parah:

TEMERLOH 13 Okt. - Seorang wanita terbunuh manakala anak lelakinya parah selepas kereta dinaiki mereka bertembung dengan sebuah bas ekspres di Kilometer 115, Jalan Kuala Lumpur-Kuantan dekat Kampung Sungai Gau di sini semalam.

Dalam nahas pukul 8 malam itu, Ridzuna Mohd. Haluwi, 33, meninggal dunia di tempat kejadian akibat kecederaan parah di kepala dan beberapa anggota badan.
Menurut Ketua Polis Daerah, Asisten Komisioner Abdul Aziz Salleh, anak lelaki Ridzuana, Mohamad Ameer Nazreen Rohaimi, 12, cedera parah dan kini dirawat di Hospital Sultan Haji Ahmad Shah (Hoshas) di sini.

Beliau berkata, sebuah bas ekspres dari arah Temerloh ke bandar Jengka cuba memotong sebuah kereta di hadapannya selepas memberi isyarat memotong.

"Tiba-tiba muncul sebuah kereta dari arah bertentangan yang tidak memasang lampu kereta dalam keadaan gelap dan pemandu bas cuba mengelak ke kiri, tetapi bertembung dengan kereta dipandu wanita terbabit," katanya kepada pemberita hari ini.

Katanya, semasa kejadian bas ekspres tersebut membawa sebanyak 34 penumpang namun kesemua mereka tidak mengalami kecederaan.

Sementara itu, seorang penduduk Taman Setia Jasa yang hanya dikenali sebagai Osman berkata, mangsa berasal dari Kampung Kuala Sanggang menyewa di taman perumahan itu dan bekerja sebagai pembantu kedai runcit.

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Dasyat teori ko ni...boleh buat movie...stakat cakap je tak guna,,,pg lodge report kt balai la

Anonymous said...

Habis lah melaka raya... Kosong lah semua permis tempat dia orang melepak...

Artikel pelbagai