Wednesday, June 5, 2013

Melissa Gooi Hina YDP Agong, Siapakah Dia Sebenarnya..?? @PDRMsia


Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua. Ini lah pepatah Melayu yang selalunya digunapakai untuk mereka yang cuba berselindung dari suatu perkara yang mereka lakukan.

Akhirnya terbongkar juga siapa sebenarnya Melissa Gooi yang menghina YDP Agong. Selain sebagai Pengurus Pemasaran di Lancome (Loreal Malaysia), Melissa Gooi pernah berlakon dalam satu cereka pendek "JinnyboyTV's Video  bertajuk Abunden?! bersama teman lelakinya Alan Lok.



GR difahamkan pengendali tapak laman sesawang Youtube JinnyboyTV's Video dikenali sebagai Dan Khoo yang juga individu yang sama mengupload video blackout pada 5 Mei 2013 tempohari. Jadi tak hairanlah ini semua kerja pencacai DAP yang sengaja menimbulkan isu perkauman di Malaysia supaya tercetusnya perbalahan antara kita semua rakyat Malaysia.


Sumber juga memberitahu GR bahawa Melissa Gooi ini telah pun ditangkap Polis. Harap Polis ambil tindakan yang setimpal supaya ini akan dijadikan iktibar oleh rakyat Malaysia. Raja harus dihormati dan sanjungi bukannya dihina.


GR kata: DAP nak pinda Perlembagaan dan Sistem Raja akan dihapuskan. Fikir-fikirkanlah....

No comments:

Artikel pelbagai