Monday, May 13, 2013

EDAR RISALAH NAK MELAYU CINA BERGADUH! KURANG AJAR PUNYA BUDAK!!


Cina sedang membuat provokasi supaya Meayu mula mengamuk. Ada Melayu baruah PKR yang turut sama.

Budak muda yang tak tahu apa ingat ini semua pasal pilihanraya kotor tanpa menyedari tuntutan mereka tak konsisten. Kenapa yang ditimbulkan hanya tempat yang mereka kalah?

Kenapa kalau tak akui pilihanraya dan terima keputusan, Lim Guan Eng dan Ahmad Yaacob angkat sumpah sebagai KM dan MB?

Kalau tak setuju keputusan, bila hari angkat sumpah Parlimen, adakah Anwar dan mereka yang menoak keputusan akan angkat sumpah juga?

Ini semua sebahagian dari agenda dan usaha 'Malaysia SPring' yang dari awal lagi mereka mahu gunakan pilihanraya kotor sebagai alasan. Walaupun mereka tiidak dapat bukikan ada salah, mereka tetap tuduh ink boleh keluar atau blackout.

Rasanya sebahagian dari agenda 'Malaysia Spring' mahukkan pergaduhan Melayu-Cina. Lahanat ini mahu huru harakan negara dan bawa masuk kuasa besar. Maka pihak pembangkang dah mula api-apikan orang Melayu. Lihat bukti di bawah :



Pada pihak Polis, mohon ambil tindakan dengan segera siasat perkara ini. Jangan sampai ianya merebak dan terjadinya rusuhan kaum. Rakyat Malaysia dah lama sedar dan bangsa Melayu juga harus sedar jangan bertindak mengikut nafsu dan ikut akal fikiran.

Kita mahu kehidupan yang aman dan jangan cemarkan nama baik Malaysia di mata dunia. Malaysia sentiasa aman dan harmoni. Kalau ada pihak sibuk nak UBAH, lebih baik ubah diri kita sendiri jangan sibuk jaga tepi kain orang!!

UBAH ini lebih baik, betul tak cacai PR semua..??



No comments:

Artikel pelbagai