Thursday, May 9, 2013

DEMO HARAM PAKATAN DI KELANA JAYA, ANWAR CAPAI MATLAMAT ATAU HANYA ANJINGKAN RAKYAT?


Himpunan haram semalam yang diadakan di Stadium Kelana Jaya jika lihat dari mata kasar, rakyat yang tidak mempunyai akal fikiran akan percaya bulat-bulat bahawa Anwar berjaya menawan hati rakyat Malaysia meski pun kalah dalam PRU13 ini.

Banyak timbul persoalan apakah Anwar ini sudah hilang kewarasannya dan betul-betul gilakan Putrajaya kerusi yang diidam-idamkan iaitu Perdana Menteri Malaysia. Jika kita fikir sejenak apa yang Anwar ingin lakukan hanya demi kepentingan peribadinya. Ianya hanyalah misi beliau ingin membalas dendam kesumat dan tak boleh terima pemecatan beliau ketika TPM disebabkan hanya setakok saja lagi jawatan PM menjadi milik beliau.

GR berasa ini adalah suatu nikmat Allah SWT berikan pada kita di Malaysia. Allah SWT Maha Berkuasa dan masih sayangkan Malaysia dan pelihara negara ini dari anasir luar yang mahu menjahanamkan negara. Dalam himpunan haram semalam, GR lihat stadium penuh dengan rakyat hanyalah mereka yang tak tahu asal usul sesuatu yang ditimbulkan oleh pakatan haprak. Tak kiralah mereka yang sertai demo haram tersebut terdiri dari pelbagai kaum, SEBENARNYA mereka bukanlah dari suara seluruh rakyat Malaysia yang membawa suara pakatan haprak seperti yang dikatakan oleh Anwar Ibrahim.

Rakyat jangan mudah terpedaya dengan suara yang dibawa oleh Anwar kononnya demo haram semalam telah mencapai matlamat. Matlamat mereka hanya untuk memprotes keputusan PRU13 kerana pakatan rakyat tidak berjaya menjadi kerajaan. Jika benar demo semalam adalah suara sepakat rakyat menyokong ingin menjatuhkan kerajaan, kenapa pemimpin pakatan haprak sendiri menerima perlantikan sebagai Menteri Besar di negeri yang masih berjaya dikekalkan oleh mereka? Guan Eng kenapa masih jadi MB? Kelantan pula ada MB baru...Selangor pula Khalid Gagap, Azmin dan PAS berebut kuasa...yang selesa jadi remote control adalah DAP.

Walaupun berlaku 'tsunami pengundi' pada PRU13 ini, GR nampak rakyat Malaysia masih sayangkan Kerajaan BN. Ini adalah disebabkan atas kerja kuat yang dilakukan oleh PM Najib dan seluruh jentera BN yang selari dengan apa yang dibawakan oleh Kerajaan. Rakyat didahulukan dan pencapaian diutamakan. Tahniah dan terima kasih kita harus ucapkan pada seluruh rakyat Malaysia kerana memberikan mandat sekali lagi pada BN untuk mentadbir negara ke arah lebih maju serta mencapai Wawasan 2020.

Demo haram semalam juga kita lihat dengan teliti, Anwar hanya MENGANJINGKAN rakyat. Isu yang sama dibuat sejak PRU yang lepas-lepas....pengundi hantu, SPR yang telus dan sebagainya. Kita ingat balik penggunaan dakwat kekal pada asalnya pakatan haprak yang mahukan cara ini dan telah dipersetujui dalam perbincangan di Dewan Rakyat. Dalam Dewan Rakyat, pemimpin pakatan tido ker?? Makan gaji buta ker??

Isu dakwat kekal tak kekal, ketika sistem pengiraan undi blackout....semuanya skrip jahat Anwar untuk menakluk Putrajaya tapi semuanya kantoi. Pihak TNB juga telah mengesahkan tiada sebarang gangguan letrik semasa proses pengiraan undi. Kalau blackout kenapa hanya tempat yang pakatan target menang jerk...kenapa tak der ditempat-tempat lain seperti di Penang atau Kelantan? Boleh jawab tak wahai Nurul Izzah. Lihat di bawah :


Pada rakyat Malaysia, kita fikirkanlah yang terbaik. Terpulang pada masing-masing untuk menilai akhirnya nanti kita tahu juga siapa dipihak yang benar dan pihak yang suka menipu sana sini. Semuanya hanya untuk kepentingan peribadi. Tsunami pengundi Cina yang berpihak pada pakatan hanyalah semata-mata mereka lihat DAP berada di atas. PAS dan PKR hanya jadi keldai Kit Siang dan Guan Eng. Mereka sudah kawal segalanya dari segi ekonomi dan sebagainya, cuma yang mereka mahukan hanyalah kuasa.

Kuasa yang akan membawa mereka untuk merombak kembali Perlembagaan Negara seperti yang mereka inginkan. Jika Perlembagaan telah diubah 100%, apa yang kita dapat? Tengok sajalah, bangsa Melayu dan agama Islam ditindas begitu saja. Islam tidak akan menjadi agama rasmi di Malaysia...jangan dah tersepak baru nak sedar, masa tu nangis tak berlagu pun tak ada gunanya.

Lihat kenyataan Anwar di bawah, kita fikirkanlah sendiri...sebab semua ada akal fikiran kan. Jadi gunakanlah sebaik-baiknya....



GR kata: Setuju dengan cakap Ust Haron Din, apa yang terjadi adalah qada dan qadar. Bang Non ni jenis tak ada agama pun sebab tu semuanya tak betul, dia saja yang betul. Cakap nak pencen lepas kalah PRU, tapi tak juga. Kencing jelah!!!

No comments:

Artikel pelbagai