Friday, May 31, 2013

Alahai, Malunya Ada Pemimpin Perangai Macam Nie..!!


Pemimpin perangai macam budak-budak sekolah atau pun macam budak perangai tak cukup umur, korang malu tak? Mengaku tak ada kalau pemimpin kawasan korang perangai macam nie..??

Kalau pada yang pertama sekali tengok gambar di atas, sudah tentu akan kata ini mesti berlaku kekerasan terhadap pemimpin terbabit. Mesti ada yang keluar dari mulut-mulut gampang kata pemimpin ini dibelasah teruk atau diberikan layanan yang kasar oleh pihak Polis. Betul tak? Sebab itu yang keluar dari mulut pemimpin pakatan haprak nie bila mereka berdepan dengan pihak Polis.

Bila waran tangkap telah dikeluarkan Polis bermacam-macam pula alasan yang mereka diberikan. Seorang yang jatuh bersalah perlu ker dilayan macam Raja? Siapa mereka untuk diberikan layan Gred A, kena sopan santun bagai semuanya? Sebelum ini mereka layan pihak Polis dengan penuh hikmah dan sopan santun ker?

Pelbagai cacian dan makian yang mereka lontar pada pihak Polis dan pemimpin negara tapi siapa yang bersikap profesional...korang lihat dan fikir sendirilah yer. Dalam insiden penangkapan pemimpin pakatan haprak ini korang tengok sendiri video ini, siapa yang perangai budak-budak? Malu ada pemimpin macam ni, yang jadi anak dia pun mesti malu bapak perangai macam 'Pelacur yang mengelitis kegersangan'....




GR kata: Tian Chua tagih simpati cara paling bangang dalam dunia. Orang Batu suka pemimpin yang malas macam ni bagus lah yer...jangan duk sibuk mintak bantuan pada orang lain yer!!

1 comment:

mayna@mell said...

He's such a joker.. kalau ahli parlimen pun tak hormat undang2, rakyat apatah lagi..

Artikel pelbagai