Friday, March 29, 2013

VIDEO #Memali: KEBENARAN TERJAWAB! BAPA RESTU IBRAHIM LIBYA MATI! PUAK PAS DIPERGUNAKAN HAJI HADI!


Bertahun lamanya peristiwa berdarah di Kampung Memali, Baling Keda pada 19 November 1985 masih tergiang-giang dalam fikiran rakyat Malaysia. Ada yang mengatakan ini semua permainan pihak Kerajaan yang bertindak kejam ke atas mereka.

Dalam ingatan kita di mana puak PAS yang begitu taksub dengan Amanat Haji Hadi ketika itu akhirnya membawa kepada pertumpahan darah dengan nyawa mereka yang tidak bersalah di pertaruhkan. Kaum wanita tak kira dari semua peringkat umur dikerahkan untuk menentang pihak Polis. Mereka seolah-olah hilang kewarasan dalam diri mereka bertindak diluar jangkaan.

Saksikan video di bawah PENDEDAHAN SEBENAR betapa bahayanya Amanat Hj Hadi yang membawa pertumpahan berdarah yang menghilangkan nyawa mereka yang tidak berdosa ini.



Ibrahim Libya engkar dan derhaka kepada ayah sendiri walaupun dinasihati sebanyak 20 kali bahawa Amanat Hj Hadi adalah salah dan mati beliau adalah sia-sia. Sehingga sekarang puak PAS yang taksub masih percaya kematian Ibrahim Libya adalah syahid.

Kononnya mati syahid jika menentang kerajaan. Angkara Amanat Hj Hadi telah memecah belahkan umat Islam, membawa kekufuran hingga suami isteri, ayah dan anak berpisah. Hj Hadi sehingga sekarang tidak pernah berasa kesal malah jauh sekali untuk menarik balik AMANAT SYAITAN yang telah beliau fatwakan.

Kebenaran kisah penuh insiden berdarah Memali boleh baca DI SINI 


GR kata: Perjuangan PAS berkiblatkan Anwar dan DAP bukannya perjuangan Islam yang sebenar!

No comments:

Artikel pelbagai