Friday, October 5, 2012

PANAS: SAFEE SALI KANTOI DATING DENGAN AWEK NIE KER..??


Asyik dengar gossip Khairul Fahmi Che Mat bosan juga jadinya Kita ada seorang lagi pemain bola sepak yang berpotensi untuk jadi bahan gossip sejak beliau bergelar duda. Sudah menjadi fenomena sekarang ini pemain bola sepak negara juga bertaraf seperti selebriti, ada saja gossip mengenai mereka keluar di dada akhbar mahu pun di alam maya. Persoalannya adakah mereka juga perlukan publisiti untuk melariskan karier mereka sebagai pemain bola sepak negara..??

Khabarnya Safee Sali dan Julia Hana telah dilihat keluar bersama di Pulau Langkawi baru baru ini. Siapa Julia Hana....korang kenalkan siapakah dia??

Nama beliau mungkin tenggelam sedikit sekarang ini namun aktress ini ramai pembaca masih ingat yang berlakon dalam filem Remp-IT. Safee Sali dan Julia Hana dilihat beratur bersama di Langkawi Cable Car dan mereka berpegangan tangan menguatkan andaian yang pasangan ini sedang bercinta.

Kalau betul mereka bercinta, baguslah. GR doakan semoga jodoh mereka berpanjangan...jangan pula asyik dengan jawapan No Comment pulak yer bila ditanya nanti....Hi hi hi


GR kata: Pemain bola sepak nak jadi filem star ker...??

No comments:

Artikel pelbagai