Sunday, August 19, 2012

ANWAR DAH INSAF, MOHON MAAF DI HARI LEBARAN??


Anwar Ibrahim sudah kembali ke pangkal jalan? Betul ker? Boleh percaya ker? Seorang yang pandai bermuka-muka, jika dalam arena politik ini ada anugerah pelakon terbaik....sudah semestinya anugerah tersebut diberikan kepada beliau tanpa perlu dipertandingkan.

Malam semalam dalam blog rasmi Anwar Ibrahim satu artikel sempena Aidilfitri telah disiarkan bertajuk 'Perutusan Khas'. Dalam artikel tersebut Anwar Ibrahim menyeru semua puak-puak Pakatan Rakyat serta barisan kepimpinan mereka menghentikan fitnah yang selalu mereka lemparkan selama ini kepada YAB Perdana Menteri.

Beliau juga mengaku selama ini beliau sengaja melemparkan fitnah kerana gilakan jawatan Perdana Menteri yang beliau idam-idamkan selama ini. Malah dalam posting tersebut Anwar Ibrahim turut memperakui bahawa jawatan Perdana Menteri hanya untuk orang Melayu/Islam sahaja bukannya bangsa lain sebagaimana beliau kepada kaum-kaum lain di Malaysia.


Tapi yang menjadi kemusykilan, betul ker apa yang diluahkan oleh Anwar Ibrahim ini benar belaka. Dah banyak kali rakyat dipermainkan begitu saja, macam main guli jer Anwar buat pada kita semua. Difahamkan juga artikel tersebut keluar beberapa minit sebelum artikel sebenar keluar di blog rasmi tersebut. Pelik bin Ajaib nie....Siapa yang betul dan siapa yang salah?? Tapi macam biasa...Anwar akan cakap ini semua konspirasi UMNO/BN ingin menjatuhkan saya.... BOSAN!!

Anwar dah tak ada modal, itu jerlah ayat yang keluar dari mulut dia....tahap cipan!!

Selanjutnya baca DI SINI


GR kata: Kalau bukan Anwar yang posting, siapakah yang posting yer?? Jeng jeng jeng...

2 comments:

Anonymous said...

Minta Maaf le kpd raayat malaysia!yang selama ni telah dihuruharakan dek cita2 sendiri.Taubatlah dari mengadudumba masyarakat hanya memenuhi cita2 peribaadi,walhal yang digembargemburkan memperjuangkan hak raayat,kuasa raayat dan macam2 raayat sebenarnya x lebeh hanyaa propaganda untuk berkuasa,satu soalan untuk snuar! Adakah dalam keadaan negara sekarang raayat memerlukan perjuangan KAMU dan rakan2 untuk pembelaan? Apakah perubahan dan kebajikan semua raayat terbela dibawah kuasa kamu dahlu dan dibawah kerajaan PR yang memerentah dibeberapa negeri?

Gossip Rakyat said...

sokong pendapat sdr/sdri di atas.

Artikel pelbagai