Saturday, July 28, 2012

VIDEO: NIZAR LAMBAI KENA SMACK DOWN KAW-KAW!! @Zahid_Hamidi




Inilah cerita sebenar bekas MB Perak Nizar Lambai. Beliau hanyalah menteri boneka yang dicontrol oleh DAP dan PKR. Fakta yang dikeluarkan untuk memburukkan kerajaan BN dan pemimpinnya semuanya fakta yang BODOH. Tengoklah perangai BANGANG yang dia buat mengenai memfitnah tentang pembelian no. plat kenderaan WWW1 yang dibeli oleh DYMM Sultan Johor.

Apa pun korang tengok vide di atas yer dan fikirkanlah secara matang pemimpin seperti pakatan Haprak kah yang kita inginkan mentadbir negara ini. Jawapannya...tepuk dada tanyalah hati.


GR kata: Nizar Lambai otak kat lutut tue yang bodoh piang....

1 comment:

Anonymous said...

Moga Allah limpahi Hidayah ke atas kita di bulan Ramadhan yg mulia ini agar hati kita terpaut dengan kebaikan ISLAM dan tidak mencerca golongan yang memperjuangkan ISLAM dan jadilah diri kita hamba ALLAH yang bencikan kemungkaran dan penipuan serta kefasadatan pemimpin yang zalim.Amin ya Rob!!Moga Allah sentiasa mengurniakan taufik-Nya kepada kita agar berubah dan cenderung kepada kebaikan,suka pada kebaikan,suka pada kebajikan,suka pada orang2 yang beramal soleh....ALLAH!ALLAH!ALLAH!!!

Artikel pelbagai