Tuesday, March 27, 2012

HEBAT GILER PAS NIE KAN???


Apa lagi yang boleh kita katakan dengan PAS ni?? Tak sudah-sudah dengan pembohongan mereka. Jika mereka kata, mereka adalah sebuah parti yang terbaik di abad ini kenapa janji kepada rakyat tidak pernah diTUNAIkan?? Hebatkan????

Dari dulu lagi kalau menang pilihanraya nak laksanakan HUDUD, bila dah menang tukar pulak negara kebajikan. Alahai puak-puak PAS ni, sudah-sudahlah nak tu nak kencing rakyat. Rakyat sekarang hidup aman damai dan sejahtera di bawah kepimpinan Kerajaan Barisan Nasional (BN). Bantuan yang diberikan oleh kerajaan diterima baik oleh semua rakyat Malaysia.

Bukan macam puak PAS ni, bantuan orang bagi kata rasuah, dalam diam ambil jugak. Ha ha ha ha...Cakap tak serupa bikin la. Pada Nik Ajis dan Ostad Hadi, ubah la perangai buruk korang tu, jangan suka-suka nak permainkan Islam dengan mazhab-mazhab BODOH korang tu. Buat malu jer dengan perwatakan luaran yang baik tapi dalam hati busuk mengalahkan syaitan.

GR ingin berkongsi pada rakyat Malaysia, fikirlah dengan secara matang selama Pakatan Rakyat memerintah apa yang mereka buat khususnya untuk rakyat. Kita pun sedia maklum pelbagai masalah rakyat mereka tidak boleh selesaikan. Mereka hanya tahu memenuhkan kocek mereka sendiri saja demi kepentingan peribadi dan sanggup melihat negara tergadai. Pembaca yang budiman renung-renungkanlah demi masa depan anak cucu cicit kita di masa akan datang.


GR kata: Terima kasih pada Kerajaan BN yang sentiasa mendengar keluhan hati rakyat...

No comments:

Artikel pelbagai