Wednesday, May 1, 2013

DAKWAT KEKAL BOLEH HILANG? BETUL KATA NURUL IZZAH..!! #GE13


Proses pengundian awal telah pun berakhir petang tadi di mana anggota keselamatan Tentera, Polis dan pihak media yang bertugas semasa 5 Mei 2013 nanti telah pun selesai.

Gambar di atas menunjukkan kerja BODOH puak pakatan haprak bagaimana mereka cuba MENIPU rakyat, kononnya sistem dakwat kekal yang baru diperkenalkan untuk pilihanraya kali ini TAK BOLEH HILANG. Betul ker?

Tengok video di bawah, anggota ATM tunjuk benarkah apa yang diperkatakan oleh Nurul Izzah dan Tian Chua nie :



Kenapa tidak hilang sebagaimana gambar yang disiarkan di laman-laman cacai pakatan haprak? Mana dakwaan yang mengatakan tangan yang dicalit dakwat bersih serta merta? Ternyata Nurul Izzah dan balak kesayangan dia Tian Chua MENIPU.

GR telah mengkaji dakwaan yang dibuat oleh pakatan haprak ini memang benar boleh hilang dakwat. Sabotaj yang mereka lakukan dengan menggunakan taktik seperti berikut :


Nurul Izzah dan Tian Chua pasangan 'Bercinta' nie dah KANTOI, nyata mereka cuba untuk SABOTAJ sistem piliharaya yang ternyata adil dan telus tapi cuba untuk dimanupulasikan oleh mereka demi kepentingan untuk ke Putrajaya. Mimpi disiang hari jelah!!


GR kata: Pakatan dah tau nak kalah, rakyat jangan terpedaya. 5/5/13 jangan takut keluar mengundi, kekalkan kerajaan yang sedia ada demi kestabilan negara.

4 comments:

Anonymous said...

Kurang ajar Si Nurul Izzah dan Tian Chuah, tak sudah-sudah menipu.Semoga kecundang seteruk-teruknya pada PRU 13 nanti.

Anonymous said...

Menipu sokmo2 anak ketua umum tu, nk jdi heroin rakyat sgt laa konon xD

Anonymous said...

Tak lama lagi lepas undi potong hujung jari biar jadi cacat kekal

Anonymous said...

asik kantoi menipu jer anak papa hebat ni

Artikel pelbagai