Sunday, October 13, 2013

#pemilihanumno: Tahniah Wanita, Pemuda Dan Puteri! Ada Juga Yang Masuk Angin Keluar Asap! @NajibRazak @ShahrizatJalil @Khairykj @amirbtr

Tahniah GR ucapkan pada Kak Jat, KJ dan Mas Ermy kerana berjaya dalam pemilihan UMNO peringkat sayap semalam. 

Wanita dan Pemuda masing-masing masih mahu mengekalkan Ketua mereka untuk diberikan mandat sepenggal lagi. 

Kak Jat yang sebelum ini kecoh dengan isu NFC nampaknya bukan jadi penghalang untuk mempertahankan jawatan Ketua Wanita UMNO. Ternyata isu yang ditimbulkan oleh Rafizi Lembu tak membuahkan hasil dan ternyata ianya FITNAH. Wanita masih memerlukan Kak Jat. Pada Kak Jat GR harap akan buat suatu transformasi yang baru utk Wanita UMNO demi berjuang PRU-14 nanti. Kena rajin turun padang dan jangan sombong...inilag yang perlu ada pada Wanita UMNO tak kira pemimpin atau ahlinya.

Sokongan Pemuda pada KJ semakin mantap. Hampir kesemua bahagian perwakilan Pemuda memberikan sokongan penuh pada beliau. Ini adalah kerana sentuhan yang dibuat oleh KJ sepenggal yang lepas begitu menyentuh hati golongan muda. Pemimpin seperti beliaulah yang ramai orang muda inginkan. Program-program yang dianjurkan sebelum ini khususnya apa yang diinginkan oleh orang muda. Pada calon-calon KP yang tewas, MASUK ANGIN KELUAR ASAP laaa korang semua. Ingat nak jadi pemimpin senang ke...main masuk bertanding untuk ubah apa yang ada.

Puteri pula tahniah sekali lagi kerana pucuk pimpinan yang baru. In sha Allah inilah kesinambungan kepemimpinan yang dibawa oleh Datuk Rosnah Shirlin sebelum ini akan disambung oleh Mas Ermy dan Zahida. GR juga yakin Puteri kali ini akan lebih bersemangat untuk sama-sama berjuang dalam parti keramat ini. Suara wanita muda perlu didengar oleh semua lapisan masyarakat.

Tak lupa juga pada kawan-kawan GR ucapkan tahniah pada mereka kerana berjaya dalam pemilihan semalam. Pemuda dan Puteri UMNO Bdr Tun Razak, Seputeh serta Putrajaya dan Bagan Datok tahniah pada korang semua. Barisan kepimpinan baru bawalah visi dan misi yang terbaik untuk penggal baru ini.

Pikullah tanggungjawab yang diberikan dengan penuh ikhlas demi membantu dan mempertahankan agama, bangsa dan negara.


GR kata: Yang kalah jangan sibuk nak SABOTAJ parti. Be gentlemen sikit...jangan gila kuasa sangat!!


Sent from Samsung Galaxy Note

1 comment:

Anonymous said...

Bah. pertama:
GERAMNYA! Tengoklah EVANGELIS Star MENGAGUNGKAN kemenangan puak Islam/Melayu LIBERAL - dan si JAGUH liberal BONGKAK pula, menuduh seolah yg. mencabarnya, sebagai “berhaluan kanan" (right wing)- seolah pelampau 'rasis'lah tu! Jadi apakah maksud si liberal ini, seolah kalau memperjuangkan agenda Islam/umatnya termasuk hak BUMIPUTERA Islam/Melayu dgn. amat TEGAS; adalah puak "pelampau rasis"?! Jgnlah angkuh sgt. dgn. kemenanganmu, hai puak liberal UMNO /PAS- kami akan terus berdoa kpd. ALLAH SWT melindungi pejuang Islam/Melayu TULENNYA dan menyelamatkan Tanah Melayu PUSAKA nenek moyang kami ini serta umat Islam/Melayunya (terutamanya anak-anak kami), dr. sebelum dijajah si LIBERAL BRITISH-ZIONIS laknat lagi!

Lihat di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2013/10/13/Umno-polls-khairy-liberal.aspx, Umno polls: Liberal, progressive agenda has prevailed, says Khairy , by rahimy rahim AND rashvinjeet s.bedi , October 13, 2013:

KUALA LUMPUR: Re-elected Umno youth chief Khairy Jamaluddin said his progressive and liberal agenda has been endorsed by the grassroots.

He said that if the grassroots did not accept the agenda tha he brought along, it would be reflected in the results, pointing out that his opponents used a regressive agenda.

"If I wanted to win comfortably, I could have used a right-wing formula. I wanted to show that you can be a progressive and win in Umno," he said during a press conference at PWTC.

He added that the progressive agenda had to start with the youth who would one day bring the party forward.....

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Artikel pelbagai