Monday, July 1, 2013

INILAH MELAYU BODOH, SANGGUP MELUTUT PADA KARPAL DEMI FITNAH DAN PENIPUAN! @Zahid_Hamidi @malaysiakini


Manusia sanggup melakukan apa saja demi wang, tak kiralah sanggup gadaikan maruah sendiri. Inilah bila tak boleh gunakan akal fikiran dengan baik, lepas tu termakan hasil penipuan demi mendapatkan habuan yang tak nampak bayangnya lagi.

Banyak persoalan yang GR ingin ajukan pada ahli perniagaan Melayu dalam gambar di atas. Kes yang kononnya beliau dipihak yang besar berlaku sekitar tahun 2006. Kenapa baru sekarang ingin dibangkitkan semula? Seiring pula dengan fitnah Rafizi Ramli kononya DS Zahid Hamidi 'belanja besar' untuk kempen PRU13 baru-baru ini. Apa citer bro?

Persoalan pertama, adakah dalam kes ini anda diperlakukan oleh DS Zahid Hamidi ke arah yang boleh membunuh anda?

Soalan kedua, adakah DS Zahid Hamidi menyerang dan kononnya cuba membunuh anda TANPA SEBAB?

Soalan ketiga, beranikah anda wahai Amir Bazli menceritakan perkara sebenar yang terjadi dengan apa yang telah anda buat pada keluarga DS Zahid Hamidi? Bukan cerita yang ditokok tambah oleh Karpal Singh yang kita semua tahu peguam yang pandai putar belit alam. BERANI KER..??

Soalan keempat, kenapa baru sekarang dan kenapa sanggup jadi keldai pakatan haprak demi cuba menegakkan benang yang basah?

Karpal Singh juga cuba untuk memutarbelitkan fakta yang sebenar dan hakikatnya semenjak DS Zahid Hamidi memegang portfolio sebagai Menteri Kem Dalam Negeri puak pakatan haprak semakin takut dengan undang-undang negara.


Kenapa Karpal Singh beria-ia sangat suruh AG dakwa DS Zahid Hamidi? Apa salah beliau, ada bukti kukuh ker beliau sengaja ingin mencederakan malaun sekor nie apatah lagi nak bunuh dia??

Mesti ada dikalangan pembaca blog ini yang budiman sudah berumah tangga dan mempunyai anak. Apatah lagi kita sebagai ahli keluarga mempunyai anak perempuan. Adakah kita akan menjaga anak perempuan kita itu sehabis baik atau sambil lewa saja. Kita faham atau tidak tugas sebagai bapa menjaga anak perempuan. Pelbagai aspek yang perlu kita jaga demi maruah keluarga dan nama baik kita betul tak?

Allah SWT mengurniakan kita anak untuk kita mendidik dan menjaganya menjadi manusia yang berjaya dunia dan akhirat, betul tak? Apa perasaan kita kalau anak kita dibawa lari orang, lebih-lebih lagi anak kita seorang perempuan. Apa tindakan dan perasaan kita bila anak dibawa lari dan si laki buat ikut sedap hati dia saja? Anak perempuan tu tak ada mak bapak lagi ker?

Jika pembaca sekalian buat sesuatu yang demi mempertahankan maruah anak dan keluarga kita sendiri, adakah itu dianggap cederakan dan cubaan membunuh?

Amir Bazli hanya dijadikan KAMBING HITAM pakatan haprak demi untuk memfitnah DS Zahid Hamidi. Disebabkan takut dengan tindakan undang-undang yang puak pakatan haprak ini lakukan kerana KDN sekarang tidak seperti dulu. Mereka tegas dalam setiap tugas yang diamanahkan pada pasukan keselamatan di bawah KDN. Tiada lagi amaran, tapi tindakan tegas akan diambil!!


GR kata: Karpal jeles sebab Guang Eng sebenarnya sebab tu nak tunjuk hebat gak. He he he...

3 comments:

Gombug said...


Connectify: Teknologi perisian tentera kini untuk pengguna bagi perkongsian internet. Sebagai contoh katakan rakan sebilik anda mempunyai komputer riba yang disambung ke talian internet manakala komputer riba atau tablet anda tidak mempunyai sambungan internet, maka perisian inilah yang anda perlukan. Baca selanjutnya...


Telefon pintar Sony Ericsson Xperia tawarkan kapasiti 50GB simpanan secara percuma. Pihak Sony Ericsson telah melancarkan promosi bagi pemilik Xperia yakni ruang simpanan berkapasiti sebanyak 50GB secara percuma berasaskan teknologi cloud storage. Baca selanjutnya...


Telefon pintar berteknologi Android kini turut sama 'berperang' di medan peperangan untuk membantu tentera dengan mengenal pasti lokasi laluan & pasukan yang lain serta membantu membina taktikal sistem pertahanan pasukan. Pihak tentera Amerika Syarikat telah melancarkan versi terbaru prototaip yang diberi nama Army Software Marketplace iaitu sebuah laman web yang menyediakan muat turun aplikasi perisian bagi peranti yang telah disahkan di dalam rangkaian tentera. Baca selanjutnya...


Syarikat pengeluar BlackBerry, Research In Motion (RIM) mengalami masalah kegagalan servis yang serius dalam sejarah iaitu kegagalan titik tunggal atau istilah 'single point of failure' yang disebabkan oleh bencana alam di beberapa negara bebaru ini.Baca selanjutnya...

SentiasaPanas said...

Penipuan PAKATAN tidak kurang hebatnya..

Panglima Perang Cyber said...

Kupasan yang mantap Bro tahniah!

Artikel pelbagai